Forum
Cap a Andorra! per fi "vacances"
Bueno doncs ara que puc aprofitu i m'escapu cap a les terres d'en pinacsi per pasar uns dies i relaxarme. Perdoneu per fer-vos dentetes, jijiji ja que l'estiu pasat no varem anar en lloc aprofitem ara!
algu sap quant de "contravant legal" es pot portar per persona? tabac, alcohol, pasta, lacasitos XXXL.....
ja que segur que em paren a la aduana, no es que cridi l'atenció el defe peró no pasa desapercebut i a mes amb vidres tintats.... que sembla el cotxe de la mafia muntanyenca.
Esperu poguer estar per aqui si feu el diviernes!!
segurament que vagi a caldea també.... relaaaajate... jejejeje
vinga nanus merci per tot!
salut i força tracció
Home, Valentí, això vol dir que ja tens el 90 un altre cop en plenitut de facultats! Que us ho passeu molt bé i ja pots preparar un reportatge fotogràfic a tot color!!! Bones vacances company!
Bones
Benvingut al petit Pais dels Pirineus.
Si necessites qualsevol informació, consell recomanació etc no dubtis a preguntar ho.
Tema Aduana, si no ha cambiat:
Begudes alcholiques, 1 ampolla per persona quan parlem de destil.lats
Tabac, 1 cartro i mig per persona
Paseu ho vos ho be!!!
sempre pots passar per la ruta dels contrabandistes i baixar-te mes coses del compte ::) ;D
valenti bones vacances, i si et demanem alguna coseta la portarias ::) i aixins tens la excusa de fer la ruta que diu en jordi td5 ;D ;D ;D
toti, el problema es que ja vaig a tope de lo permes.... tuturuu :police:
de totes maneres digam el que vols hi haviam si ho puc portar no t'aseguru gaire si es tabac...
vinga una abraçada!
pinacsi la intenció meva es anar a comprar per andorra, caldea, ens arribarem tambe a l'estany d'engolasters i pujarem a veure algun poble de per aqui dalt a tocar neu! m'aconselles algun lloc en especial o d'interes paisatgistic? gracies company!
fins aviat salut i força tracció!
Que us ho passeu molt bé i esperem reportatge fotogràfic a la tornada. Si aneu a Caldea, val molt la pena banyar-se a la part de la piscina que hi ha a l'exterior mentre et neva al damunt del cap, és una passada.
Carles (GASSMAN)