Forum
Trial 4x4 de Muntanyola, diumenge 16/10/2011. ULTIM DE LA TEMPORADA.
Doncs això.que aquest diumenge hi ha la darrera proba del Campionat de Trial 4x4 de Catalunya, aquest cop a Muntanyola. Aquí teniu l'enllaç per anar-hi:
https://files.dropbox.com/u/1327172/trialosona4x4/calendari.htm
Per, cert, si hi ha boira, ¡ULL! l'any passat va haber-hi gent que hi passava un vegada i una altra per davant del camí i no el veia. Aneu xino-xano que és més segur i tindreu més opcions per veure l'accés a les zones.
Salut!
Nosaltres anirem amb el sogre. Aquesta vegada vol anar amb el seu Galloper, així que potser el millor seria que ens veiéssim per allà.
Carles (GASSMAN)
Buenas... es una mica tard pero jo per poc pugui també vindre ...ja ens vorem allà....
Per cert portarè el cotxe de la Pantoja....com diu l¨Aleix de "Tot Racing"...el L322
Jordi V8 RR -2005 Plata,Disco Td5 2002 ,RR 92 V8 EFI
JB
No, jordi, no és tard. Acostumem a fer "comandita" i anem plegats pels trams o sigui que si veus a algú del Club segur que la resta está amb ell o sap on esan ubicats. A veure si ens coneixem. Salut!
David.
hola a tots
MUNTANYOLA (OSONA) DE
DE 10 A 14 H GRAN FINAL CNAT
CATALUNYA TRIAL 4X4 I
"FESTA MAJOR" DEL 25e
ANIVERSARI.
ENTRADA GRATUITA PER
TOTS GAS I PABROTS
Hola aquest matí ens hem trobat varis al trial , hos posso la meva presentació el foro"español" per les fotos del meu V8...
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=33165.msg276612#msg276612
Em anat a dinar i em fet sobretaula...Els Landis es el tenen...Agermanen....
Fins aviat.
Jordi V8 RR L-322 2005,Disco Td5 2002 ,RR 92 V8 EFI
JB
Hola aquest matí ens hem trobat varis al trial , hos posso la meva presentació el foro"español" per les fotos del meu V8...
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=33165.msg276612#msg276612
Em anat a dinar i em fet sobretaula...Els Landis es el tenen...Agermanen....
Fins aviat.
JB
Deu nidó quin range més macu (no tant com el "pantojo" clar...)
P.d. Li queden millor del que pensava els aletins de defender
Felicitats jordiv8, "pedazo" Range que et gastes. 😮
A veure si pots venir el dijueves i així l'hi podeu seguint donant al "pico" amb la resta, que sou una colla de verdulaires... recoi no vàreu parar de xerrar en tot el trial, jo crec que no vàreu veure ni una sola zona... ;D
Carles (GASSMAN)
JODER,que peazo de range rover ,lleva bloqueos hasta en el limpia trasero no?,ese aparato hay que verlo en accion, ya hablaremos el jueves,que por cierto no hay convocatoria, pero seguro que habra.Un saludo Jordi y a disfrutar del aparataco
Bon dia...quan parleu de sopar el dijous,voleu dir el dia 27 no el 20? einnnn?
Jo el dia 20 no puc ,per cert vaig a apuntar-me pel 27...
Quan pugui ,possare fotos del Disco Td5 ja que li estic anulant EGR,arreclan colectors d´escapament ,bomba d´aigua,cardan
devantera,millorant admissió....
Que heu vist el Range?....te 4 modificacions..... volant momo,pom norauto i 4 coses....jejeje
JB