Forum
travessa dels Pirineus
Bona tarda companys,
Amb el meu Disco 300 i la senyora, el meu cunyat (HDJ80) i uns amics (Isuzu Trooper) ens estem plantejant-nos de fer, per els voltants de Setmana Santa (durada de +- 5 dies) la travessa dels Pirineus, des de el Cap de Creus fins l’ultima estivació del Pirineu navarrès, tot per pista sense tocar asfalt i dormint dins del cotxe (el tinc mig “camperitzat”). Algú ho ha fet? ¿Es possible fer-ho tot, encadenant pistes, sense tocar asfalt? ¿Hi a trams complicats? Els cotxes no están preparats (jo: neumàtics mixtes i elevació de 3 cm i prou )
Gracies nois
Josep
mira't aquest post
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=66450.msg587750#msg587750
crec que tot per pista no es pot fer, algun tram d'asfalt hi ha.
El que tampoc se, es si estaran oberts els camins......ja que aquest any, amb la seuqera i els incendia que hi han, crec que l'acces al medi sera força restringit........
Moltes gracies a tots 2. Bé, la veritat es que entre aquest post que no havia llegit i el comentari de 109LRS, potser ens ho tindrem que replantejar i prendre una alternativa menys radical.
Es veritat que els voltant de Setmana Santa poden ser dies de Platja a la costa i altres i de fred i neu a les muntanyes i el pitjor de tot de desglaç, i si a sobre hi ha restriccions....
Finalment heu fey aquesta ruta ?
Jo voldria fer-la més endavant, algú l'ha fet ?
Gràcies
Jo la vaig fer fa dos estius, la veritates que hi ha força troç per carretera. El track els vaig baixar de wikiloc i d'un amic que m¡el va pasar , eren practicament iguals.
La part de més pista es el troç de catalunya , un cop arribes a ordesa casi tot per asfalt i a Navarra tot i que hi ha molta pista que varem fer finalment ens varen trobar amb una parella de icona que ens van fotre una bronca del 15. Es una llàstima les prohibicions que tenen a Navarra ja que tota la pista que varem fer era espectacular.
Salut
Si, tinc el track de wikiloc.
Entenc doncs que és una ruta fàcil.
Quina llàstima això de Navarra.
Per cert, el track comença a Llançà, val la pena arribar fins allà per agafar la ruta ?
Mountain Lover , Home el troç de Llancà en el meu cas no el faig fer ja que visc a
figueres i el tinc molt repetit, si vols pots estalviar-te aques troç i començar a Agullana o Darnius, però pensa que la ruta li diuen en Castellà "Los dos Mares" així que com a minin a MaÇanet de Cabrenys hauràs de parar i mirar enrere, sinó no val 🙂 🙂