Forum
Trasllat des de Gran Canaria
Benvingut de nou per les terres de ponent!!
Jo soc en Jordi de Balaguer, encara que a vegades estic per Tàrrega (amic del Marmota i del Miquel).
Aquesta setmana passada vaig passar per davant de la vostra futura casa, i per les nostres terres es coneguda per unes noticies que van passar-hi:
(evidenment l'enllaç no ho torno a repetir)Esperem que li doneu un nou caire sense problemes!!
Salutacions i ja farem inaguracio amb els Land aparcats al davant.
Jordi
Mira que n'ets de BRUTU !!! ......JOJO ..... Que vols enfonsar al Dani abans de que comenci !!!!!
>:(
Silveradoes benvingut a la teva terra i esperem poder coneixar aquesta Casa Rural !!!!Xavi
Crec que com a bon català que es, abans de fer res es deu haver informat, i tal com diu ell, la noticia nomes explica un fet i hi havia mes coses al darrera.
Dani, tranquil que amb mitja hora pots deixar la plana i ficar-te per muntanya fent tot tipus de cami. Per cert, et portaràs els dos "Lands" cap aqui??
Crec que com a bon català que es, abans de fer res es deu haver informat, i tal com diu ell, la noticia nomes explica un fet i hi havia mes coses al darrera.
Dani, tranquil que amb mitja hora pots deixar la plana i ficar-te per muntanya fent tot tipus de cami. Per cert, et portaràs els dos "Lands" cap aqui??
Jajjjaja si si ens hem informat i portem temps donant voltes al tema....
La zona ja la conec, jo soc de Bell-lloc, pero m'han comentat que hi ha un bon lloc prop per fer ruta.
El p38 ja no el tinc, el vaig canviar pel defender jejeej. Tinc que fer un parell de coses, abans d'embarcar-lo, posar el hi-lift, acabar els manometres, canviar coixinets davanters, arreglar la baca ( tinc un travesser trencat ), acabar de conectar les lluns i alguna tonteria mes, es un viatje llarguet.... poc a poc el vaig acabant.
Avui passant per Anglesola he vist els cartells anunciant els "Tres Tombs" i la "Fira Mediaval" que fan a mitjans d'abril. Sería una bona oportunitat per donar-vos a coneixer. És espectacular, el poble s'omple de cavallerisses d'arreu de Catalunya i de fora i el poble s'omple de gent.
Quan surto per Tàrrega ja estic pendent (i ganes) de veure un altre Defender, no serà difícil....Tàrrega no és gaire gran.
Salutacions.
Avui passant per Anglesola he vist els cartells anunciant els "Tres Tombs" i la "Fira Mediaval" que fan a mitjans d'abril. Sería una bona oportunitat per donar-vos a coneixer. És espectacular, el poble s'omple de cavallerisses d'arreu de Catalunya i de fora i el poble s'omple de gent.
Quan surto per Tàrrega ja estic pendent (i ganes) de veure un altre Defender, no serà difícil....Tàrrega no és gaire gran.
Salutacions.Si, estem desitjant arribar i posar-lo en marxa mes que res pel que comentes la fira del 3 tombs, fira mitjaval.
Aqui a Gran Canaria, hi han companys que tenen Defender tb, pero no surten massa a fer rutes. Alguns amb 90, altres amb 110, els grans, poc es veuen, els demes encara en trobes algun de ruta. Jo tb tinc ganes de sortir amb mes membres de la familia. Poc a poc ens anirem trobant....
Salutacions.
Salutacions.
FIRA MEDIEVAL !!!! Marmota !!! vull dir LLUiiiissssss ja estàs buscant restaurant per dinar que a la santa i els nens lis agrada molt !!!
JOJO, tu també vens ehhh !!! que vull tastar el V8 !!!
😉
Hola nois !!!
be, comunicar-vos que ja hem arribat.... despres de 4 dies de viatge ( 46 hores amb vaixell i unes altres des de Cadis fins Lleida ), i 1146 kms doncs ja hem arribat.
Si voleu i teniu temps i ganes, podeu passar per aqui, ens coneixem i intercanviem impressions, veieu la caseta i ens feu una mica de publicitat jejeje....
Aviseu-nos si us animeu....!!!
Salutacions!!
Doncs rebenvingut a la plana de Lleida, i amb ganes de coneixer-te en vertical. Ja diràs quan et va bé. Jo em puc escapar els dissabtes per la tarda.
Salutacions.
Doncs rebenvingut a la plana de Lleida, i amb ganes de coneixer-te en vertical. Ja diràs quan et va bé. Jo em puc escapar els dissabtes per la tarda.
Salutacions.
+ 1 , Jo també Luigi !!!!
😉
Doncs quan vulgueu, de moment encara tenim poca gent, dissabte tenim esmorzar per motoristes, i el 23 la ( setmana vinent ) inaugurem amb dinar popular, catala-canari....
Si voleu venir, per mi encantat....
Us deixo el meu mv : 606.355.867, tinc whattsapp i Line...