Avisos
Vaciar todo

paddock land rover

7 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,354 Visitas
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75
Topic starter  

Molt bones a tots:

Tinc un problemilla,, segur que mes de vosaltres heu comprat, vull comprar unes llantes pel meu discovery td5, a paddock, he marcat les llantes, sense problema he seguit amb la comanda, m´ha demanat el nº de targeta i en el moment del pagament, hem diu que el venedor no autoriza l´oparacio.
El problema mes gran es que m´han passat el carrec!!! 😮 i m´he quedat sense llantes i sense pasta.
Algu l´hi ha passat algun cop????
Agrairie la vostra ajuda!!

Naca
(@Naca)
Respuestas: 300

Ostres jo no ho se, no he comprat mai, jo provaria de posarme en contacte em ells per veure quin ha estat el problema, pel teme dels diners jo crec que el banc si no trobes solucio tels tornarien.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,

quan fa que vas fer la comanda?? ho dic perqué es possible que  l'hagin fet i les llantes estiguin en camí. però per assegurar-te, envia un mail i informa`t, si ells no tenen cap comanda teva, vés al banc i que t'anulin la transferència.

sort

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Yo tuve problemas con el pedido por el tema del idioma, resulta que me faltaba una direccion hay que ponerla por duplicado, una es tu direccion y otra la direccion de envio aunque sea la misma.
En el tema de pago puedes estar tranquilo con esta jente, si te lo cobran es que han recibido en pedido correctamente.
En mi caso visa autorizaba el pago pero como no hacia el pedido correctamente Paddock no lo reclamaba a visa, como repetia el pedido visa lo volvia a autorizar hasta que  me di cuenta del fallo.
Cuando por fin Paddock recibe correctamente el pedido lo cobra a visa pero logicamente una sola vez a pesar de haber varias autorizaciones
No se si te he ayudado o lo he complicado mas
Un Saludo

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Per cert, et recomano que et facis un compte paypal, ja que es molt rapid, sencill i segur.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Paypal, en cas de problemes, actua a favor teu, i no has de donar cap dada personal. Ho recomano molt molt molt.

Paddock ha tingut sempre problemes amb l'idioma, però, que jo recordi, sempre s'ha resolt favorablement, potser amb algun retard. Correu urgent i a seguir el problema, no crec que hi hagi més problemes que un retard.

Segueix informant!

Gràcies i sort
MIquel

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75
Topic starter  

Merci per la vostra ajuda, Cordobes, me ha pasado lo mismo que te paso a ti, me he puesto en contacto con ellos y dicen que el posible problema es en el momento de dar los datos bancarios, el programa que lo ejecuta no va muy fino.
Mañana ire al banco y les dire que me devuelvan el dinero,ya que lo tienen retenido y mandare un correo a paddock, para que me den una solucion.
Gracias per tot companys!!!! I aviam si un dia d´aquets os puc ensenyar les pu......es llantes...dels col....ns..
😉

ResponderCitar
Compartir: