Avisos
Vaciar todo

taller no oficial

6 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
712 Visitas
(@francesc)
Respuestas: 248
Topic starter  

Bon dia
El taller on habitualment portaba el meu DEFEN... tanca per jubilacio del amo.
Gracias Joan per la teva profesionalitat, sinceritat i donarnos confiança tots aquets anys.

Ara el probleme es trobar un taller NO oficial que toquin Defenders, per el area de Martorell (BCN); als preus que ens agradan a tots.....  je, je

Conexeu algun per la zona ???

una abraçada a tots

(@TELIUS)
Respuestas: 5714

just aqui sobre tens el banner de project cars, que està a terrassa, pro que es un gran mecànic!

ResponderCitar
(@david_72)
Respuestas: 1358

just aqui sobre tens el banner de project cars, que està a terrassa, pro que es un gran mecànic!

+1

ResponderCitar
(@francesc)
Respuestas: 248
Topic starter  

Perfecte¡¡  GRACIES ¡¡
Dilluns anire pel taller
Tinc una perdua d´oli, molt petita, pero continua.......  que deixo a tot arreu on aparco.....  soposo que alguna junta en mal estat.

sldos

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

Perfecte¡¡  GRACIES ¡¡
Dilluns anire pel taller
Tinc una perdua d´oli, molt petita, pero continua.......  que deixo a tot arreu on aparco.....  soposo que alguna junta en mal estat.

sldos

tranquil que l'amo del taller, l'albert, després d'haver tingut uns cuants series (ligeros), algun range V8, un defender td5 i ara un range 200 i encara un ligero, sap molt bé el que es fà!

perquè te'n fagis una idea jo li porto el cotxe desde la cerdanya, divendres seré per allà!

salut

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

JO  amb Project Cars confiança al 100%, li baixo el Defender des d Andorra!! i estem encantats amb la restauracio del RRc!!!

Un cop mes, Gracies Marçal i gracies Albert!!!

ResponderCitar
Compartir: