Forum
taller no oficial
Bon dia
El taller on habitualment portaba el meu DEFEN... tanca per jubilacio del amo.
Gracias Joan per la teva profesionalitat, sinceritat i donarnos confiança tots aquets anys.
Ara el probleme es trobar un taller NO oficial que toquin Defenders, per el area de Martorell (BCN); als preus que ens agradan a tots..... je, je
Conexeu algun per la zona ???
una abraçada a tots
just aqui sobre tens el banner de project cars, que està a terrassa, pro que es un gran mecànic!
just aqui sobre tens el banner de project cars, que està a terrassa, pro que es un gran mecànic!
+1
Perfecte¡¡ GRACIES ¡¡
Dilluns anire pel taller
Tinc una perdua d´oli, molt petita, pero continua....... que deixo a tot arreu on aparco..... soposo que alguna junta en mal estat.
sldos
Perfecte¡¡ GRACIES ¡¡
Dilluns anire pel taller
Tinc una perdua d´oli, molt petita, pero continua....... que deixo a tot arreu on aparco..... soposo que alguna junta en mal estat.sldos
tranquil que l'amo del taller, l'albert, després d'haver tingut uns cuants series (ligeros), algun range V8, un defender td5 i ara un range 200 i encara un ligero, sap molt bé el que es fà!
perquè te'n fagis una idea jo li porto el cotxe desde la cerdanya, divendres seré per allà!
salut
Bones
JO amb Project Cars confiança al 100%, li baixo el Defender des d Andorra!! i estem encantats amb la restauracio del RRc!!!
Un cop mes, Gracies Marçal i gracies Albert!!!