Forum
speed-fest castellar del valles 9/10 abril
donç aixo, aquest cap de setmana 9-10 dissabte i diumenge es celebra a castellar una trobada de coches americans que s'ha fet cada any jaja, el dissabte estaran exposats a l'espai tolrà, esta situat just a l'entrada del poble venin desde sabadell, i diumende estan exposats al skate park , aixo esta passan la rotonda que hi ha venint de sabadell la primera sortida ala dreta (os quedara una benzinera BP just al davant) i pujeu uns 100m i al semafor ja ho veureu a mà dreta. el diumenge constara de exposicio de choppers i motos antigues, coches americans, competicio a l'skate park de bmx i patinets, competicio de dirt jump amb pilots bastan experts i es clar proves d'accelarió que demostraran que ponden fer el v8 i hot rod!! jajaja
HORARIS:
dissabte: mig demati fins a les 5/6 de la tarda
diumenge: des de les 10 del mati fins a les 19/20 hores
el mes important, diumenge hi haura ENTREPA DE BUTIFARRA i d'altres coses i braves.
entrada a tot arreu gratuita
Tambe hi haura circuit 4x4 per tots els que volgueu anar a "liarla" una miqueta!!!!
Jo segurament hi sigui!!
Qui s'apunta???
Tambe hi haura circuit 4x4 per tots els que volgueu anar a "liarla" una miqueta!!!!
Jo segurament hi sigui!!
Qui s'apunta???
a si?? aixo no ho sabia jajajaja, suposo que sera al costat que hi ha la recepcio de freestyle de l'any passat, jo air ala nit hi vaig pujar jejejej
Jo segurament hi sigui!!
Qui s'apunta???
a si?? aixo no ho sabia jajajaja, suposo que sera al costat que hi ha la recepcio de freestyle de l'any passat, jo air ala nit hi vaig pujar jejejej
el freestyle en moto no es farà i a la pista del freestyle es fara el 4x4!! 😀
Segurament tregui el nas per allà ja que ho tinc a la vora del curro ( a la plaça europa ) i no tinc ni dos minuts per arrivar... Es pot ficar qualsevol al circuit?? mira que trec el iaio a passejar...
Jo també hi seré, dissabte a la tarda, i tot el diumenge! Però anirem amb la moto...
pues yo fui ayer a marcar las zonas con un par de amigos pero hoy al final no he ido, que tal el circuitillo?
habia un par de sitios xunguillos...
a estat be, faltaba gent donant guerra pero esta molt be, yo e anat am el patrol d'un company i ens em mig colat, preguntant esclar, jajaja i em conegut al mestre de project cars, m'ha dit el nom pero yo per aixo soc massa dolent i no m'en recordo jajaja
Sergi, Telius, Txus ¿hay afotos?
jjaJAJAJ gracies txus.
mr.croqueta no no hi ha fotos, vaig anar am el rambo i el petito i encara gracies que em va deixar encantar-me una mica amb l'albert jejeeje