Forum
Dijueves BCN
Que us semblaria fer un dijous barceloní? ... que ja fa temps que no els fem per aqui...
Doncs una trobada de gent LR a BCN (al Clot, mes concretament)
sopar de pica-pica, xerrada i unes cervesettes i el que caigui
Roger, aquest cop no podré vindre. Se m'està complicant la tarda... Que us ho passeu bé!
Be, aquesta nit a les 21 h. al bar Lafuente, Granvia (entre bilbao y Lope de Vega) costat muntanya.
alla hi serem
Ostressssssss .... m'hagués agradat asistir, pero acabo de llegir el missatge i evidentment ja amb el pijama i les sabatilles, em fa una mica de mandra.
Prometo anar a la proxima es faci on es faci.
No us preocupeu, ha sigut una vetllada agradable amb mi mateix i unes birres i alguns "carajillus"... m'ha servit per rumiar i estar trankilet (cosa que ultimament no pasa gaire sovint).
Per la propera espero poder avisar amb una mica mes d'antelació...
PD. Continuan agradant-me mes les braves del LaFuente que les dels altres puestos ;D
No us preocupeu, ha sigut una vetllada agradable amb mi mateix i unes birres i alguns "carajillus"... m'ha servit per rumiar i estar trankilet (cosa que ultimament no pasa gaire sovint).
Per la propera espero poder avisar amb una mica mes d'antelació...
PD. Continuan agradant-me mes les braves del LaFuente que les dels altres puestos ;D
El próximo te lo puedes organizar en las celdas de reflexion del convento de lso Salesianos....
Lástima haber visto tarde el mensaje pero para la próxima me apunto.
Saludos desde la C/Menorca, jeje
roger he vist la teva trucada, aquest mati. Hem vaig liar a montar l´ emisora i vaig deixarme el telf al cotxe.