Forum
sortideta
de momento se cae de la ruta el jordicbb, quedamos suancesc, papitu y toyland que mañana me llamara para concretar( ya sabe donde quedar y hora).alguien mas se apunta????
Yo no puedo.
Este fin de semana pasado se me ha muerto el alternador del TD5.
Le ha entrado agua y se ha fastidiado.
No sabreis de alguien que tenga uno, y este dispuesto a vender ¿?
Por el original LR, me pide 600 € + iva
y en los desguaces no encuentro
saludos
Bon dia i bona pluja.
Jo no tinc cap problema per fer la sortida dema dissabte per el mati.
Correcta el lloc de trobada, es la rotonda de sortida de l'autopista o quina es, per favor indicar.
No se quina ruta voleu fer, jo conec la que va de Gelida fins a L'Ordal passant per el radar meteorologic de Vallirana.
Podriem fer una circular i Tornar un altre cop a Gelida passat per el castell.
Be ja decidirem un cop siguem alla.
Fins dema
TOYLAND
Hola,
toyland, jo habia pensat en la rotonda d'entrada a Gelida quan vens de Martorell o de Corbera, però com vulgeu.
Tu que coneixes aquesta ruta, pòdries dir-nos com es? Jo no la conec, tinc el gpx baixat de wikilock, poerò ja dic que no la conec. De totes maneres em sembla be le que dius, una vegada alla ho decidim.
Respecte de l'hora que dieu, les 9:30 va be? Si preferiu altra hora, dieu, dieu.
Seguim en contacte.
per nosaltres cap problema en l´hora i lloc de trobada. avui he comprat una tablet i ya mirare de com va . a veure si m´aclaro aviam si m´ensenyeu com ho feu vosaltres; perque el tom tom no serveix , jajajajaj. en principi som els tres: suancesc, toyland i papitu
Quedem llavors a les 9:30h, a la rotonda d'entrada de Gelida, venint de Martorell per la carretera vella.
Jo hi sere alla, qualsevol cosa ens truquem.
Apa fins dema.
Perdonar el off topic, estoy intentando contactar con Francesc por el tema alternador, pero tiene configurado no recibir mensajes y no tiene publico su e-mail y no tengo manera de hacerlo en privado, si sigues interesado en el tema puedes contactar con nosotros atraves del correo que sale a la izquierda o bien por teléfono.
Saludos Joan
Tef. 619. 04 cuatro 6 cinco 7. Tambien Whatsapp