Avisos
Vaciar todo

sortideta

23 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,581 Visitas
(@papitu)
Respuestas: 113
Topic starter  

hola companys!! podriem fer demá mati (30/12/12) per la zona de castellbisbal/ martorell i a dinar a casa. aixi ens podem coneixer el que estem pels voltans!!. qui vulgui que deixi missatge privat o aqui al post i ens possem d´acord.

(@francesc)
Respuestas: 248

llastima ¡¡¡  acabo de llexir ara mateix. Massa tard-
despres sobre les 12 estare per la riera de Margarola. Si pasas per alla fes mho saber

salut
francesc 629 763 791

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

Ostres ! Jo he fet una sortideta pel Berguedà tot sol, no havia vist aquest post.

ResponderCitar
(@Suancesc)
Respuestas: 103

Bon any companys,
ostres papitu, llástima que l'he vist massa tard, es que durant el nadal no he obert l'ordinador. Si et va be un dissabte pel matí quedem, per la zona de Castellbisbal i fem un tomb. 🙂

ResponderCitar
(@francesc)
Respuestas: 248

Si ho poseu amb una mica de temps. Jo m apunto,
Jo estic a sant esteve sesrrovires.
Salut

ResponderCitar
(@Suancesc)

Jo estic a Castellví de Rosanes, i normalment els dissabtes pel matí puc sortir, però no massa estona ja que tinc dos nanos petits i es cansen si els porto molta estona segida al cotxe. Però sortidetes pel voltant cap problema.
Be, a veure si el papitu diu alguna cosa i quedem ja sigui aquest dissabte o el seguent.

ResponderCitar
(@papitu)
Topic starter  

aqui us deixo el meu movil: 635635106 soc en toni. dema passat treballo pero el dissabte que be tinc festa i algo podem fer sense gaires complicacions, jejjje. ya anirem perfilan alguna cosa, anire miran aquest post per si de cas. feu propostes tambe  de rutetes que conegueu per aqui aprop.

ResponderCitar
(@Suancesc)

Doncs jo tampoc puc aquest dissabte, pot ser la setmana vinent. Papitu, soc Antonio de seat(disco 200 blanco). Tinc una ruta al oruxmaps que comença a Gelida i va cap a l'Ordal que podem probar no se si la coneixeu.  Estem en contacte.

ResponderCitar
(@papitu)
Topic starter  

ok antonio, no la coneixo pero estaria be. ara falta que s´apunti algu mes , contra mes serem , mes riurem , ajaja
estem en contacte i ya quedem el divendres nit per confirmaro tot, ok?

ResponderCitar
(@jordicbb)
Respuestas: 49

jo ho parlu amb la parella i os dic pero si es dissabte es mol provable que si pero diumenge no que curro ja confirmem

ResponderCitar
(@toyland)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 21

Bon dia, jo estic a corbera de llobregat.
Si feu una sortida a prop m'apunto, si pot es millor el dissabte.
El meu mobil 670057716 Josep.

ResponderCitar
(@Suancesc)

Ok Papitu, confirmem el divendres. Jo tampoc coneixo la ruta, vaig fer un trosset ja fa temps, sense cartografia i em vaig fer la volta davant de la possibilitat de perdre'm amb els nanos a bord. La ruta la he baixat del Wikilocks, però no se res mes, pot ser que sigui divertida o no, aixó ja es veurá. Si voleu fer cap altra, cap problema proposeu.
El meu mobil es el 677752626.

ResponderCitar
(@papitu)
Topic starter  

ok toyland i suancesc.millor dissabte , de fet es el dia que habia pensat per que el tinc de festa.fem la ruteta de bon mati , portem esmorçar i a dionar a casa. si veiem que esta molt embolicat donem la volta i llestos; que no es tracta de liarla parda.aquesta tarde vaig de mati i suposo que per les tardes i nit puc anar seguin el post. de totes maneres us deixo el movil: 635635106 toni.

ResponderCitar
(@papitu)
Topic starter  

si voleu anem perfilan  el lloc de trobada i hora per fer la sortideta.despres ya parem en ruta i fem una mica d´esmorçar i patem la charradeta!!!. ok? i a veure qui s´apunta: esta obert a tot hom i cualsevol marca de 4x4.... mentres sigui bona gent!! jajaa

ResponderCitar
(@Suancesc)

Doncs em sembla be el que dius papitu. Que us semblasi quedem a la rotonda d'entrada de Gelida? I l'hora podria ser a les 9:30? Mes d'hora em costa una mica pels nanos, pero com vulgeu. Aneu proposant i ho veiem.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: