Forum
Sortida dissabte 14-1-2012
Jordiiiiii!!!!!!!!!!! Vigila con lo que hacesssss!!!! que te tiene que aguantar la mecanica ;D
Nos vemos mañana !
Pdt: que ganas tengo de acompañaros en una de estas..... >:(
La cara de felicidad de Alex, no tiene precio (ver una de las fotos con el 200 inclinado). ¡Albert, ja ens passaràs una arxiu amb les afotoooos! 😉
Sí, ja miraré quant ocupen i us les passo d'alguna manera.
Salutacions
us vull preguntar què és el que feu servir per passar per la torrentera. Sembla un tros de caixa de plàstic, oi? Però dubto perquè si fós això no aguantaria el pes del cotxe. És un tros de planxa de fibra?
Molt xules les fotos i el 1r video. El segon em surt com a privat, però be. Una mica d'enveja si que tinc, si...
Salut!
Mik
Hola Peyo, és un palet de plàstic retallat. Una mica cutre però m'ha salvat més d'un cop.
Salutacions
Hola Peyo, és un palet de plàstic retallat. Una mica cutre però m'ha salvat més d'un cop.
Salutacions
I pel que veig aguante bé el pes dels cotxes, oi?
Si les poses dobles aguanten més, però més aviat son de "usar i tirar" per casos d'emergència. En total hauran servit unes 4 vegades i per usar-les com a "pont" no crec que aguantin.
Més aviat son per fer "gruix" quan una roda no toca a terra, o quan hi ha molt de fang o, en la sortida de l'altre dia, per guanyar més angle d'atac frontal o per acabar de trencar el paraxocs den Mr. Croqueta...
::)
Quan va passar per sobre van blincar una mica i al tirar enrera van fer palanca contra el paraxocs (més o menys).
Espero que ja ho tingui solucionat o "en procès".
Salutacions