Forum
Sortida 4x4 Castellolí-Valls.
Hooooola ¿qué tal? Doncs com ja he comentat en un altre post, aquest diumenge passat, la plana Vilamajorenca vàrem fer una sortida amb els 4x4 (6 cotxes i cap repetit!), De bon matí vàrem sortir de casa per anar per autopista fins a Castellolí on vàrem fer parada per a esmorzar i començar la sortida 4x4 que ens tenia que dur fins a Valls.
Una ruta d'uns 80 kilòmetres dels quals només vàrem poder cumplimentar uns 50 per camins sense asfaltar: el motiu, vàrem començar la sortida massa tard i ens vàrem entretindre en les trialeres per verificar si passàvem o ens hi podiem encallar (cosa que ja va passar en zones no trialeres però sí amb molt de fang).
Bé, al tema que potser no acabarem avui! 😀
Fantàstic dia amb alguns nùbols pel matí, sol a migdia i força fred al capvespre. Amb pluja de tornada (gairebé rentem els cotxes!!).
Com he dit, 6 cotxes, un Nissan Xtrail, un Range Rover V8 aut. (Jacrànger), un Ford Explorer v8 aut, un Jeep Grand Cherokee CRD aut, un Defender 90 TD5(Gassman) i un Discovery II TD5 (servidor de tots vostès).
Va comandar l'expedició el Nissan que el seu pilot (moltes gràcies, Joan!!!) ja havia fet aquesta ruta en una altra ocasió anys enrera i era qui disposava del roadbook pertinent. Tot sortir de Castellolí i ja vàrem començar a pujar muntanyes per vies gens complicades i que de mica en mica ens anaven oferint imatges de vivendes prou maques de la contrada on ens trobàvem.
Tot seguit, ja en el kilòmetre 3 ens vàrem topar amb la primera trialera, la qual tenia un pas alternatiu i que tots vàrem acabar per agafar ¿motiu? ben senzill, a mitja trialera i havia un pou d'aigua, d'uns dos metres d'amplada per uns cinc o sis de llarg i uns 50 centìmtres de fondària màxima a la sortida amb un esglaó!!! Es tractava d'anar a fer una ruta i no a quedar-nos enpantanagats treient algun cotxe. De fet, cap dels vehicles en que en vàrem trobar en aquesta zona, va passar per la trialera, tots van fer la ruta alternativa (hi havian petjades de pujada fins el bassal però no de sortida del mateix, suposem que va tornar a sortir per on va entrar marxa enrera).
Seguint pels camins, vàrem seguint fent ruta...
passant per diferents zones més o menys habitades.
Però desseguida tornàvem a trepitjar pistes o, literalment, vegetació! Aquí el RR d'en Jacrànger (la seva Santa és la que somriu per la finestra) passant pel vellmig d'un corriol amagat per la vegetació.
Fins aquí, la primera part, que toca treballar una mica. Quan tingui més fotos editades, les penjo i segueixo amb el ràport turístic.
Espero que us agradi.
P.D.: Jac i Gass, si voleu, també podeu dir la vostra i penjar reportatge fotogràfic.
Guapa, guapa la ruta, David, ya nos pondrás mas fotos, y nos explicaras un poco mas.
salu2 Joan
molt maca aquesta ruta croqueta (David) aviam si fas tot el reportatge i cronica corresponent jejejeje
molt bona la rutilla!!
mes fotos, please!!
per cert, a la proxima si es pot, jo m'apunto ;D ;D
molt bona pinta pero veig que cada dia sou mes puretillas!!!!jajajjaja ni un per la trialera!!!!!
Pozí, cap per aquella trialera, però és que hi havien moltes possibilitats de quedar-s'hi i no treure el cotxe... i com que anavem a fer ruta i no el burro, va imperar la prudència. Insisteixo, cap altra cotxe va passar-hi i les úniques petjades que es veien que pujaven, en el bassal ja no seguien, això vol dir que segurament va tornar pel mateix camí per on va pujar, sense acabar la trialera. Quan tingui més fotos i editades, les penjo i segueixo amb el reportatge.
Hola em dic Joan i soc de Vilamajor (Baix Montseny, Vallès Oriental ,he fet alguna excursió 4x4 amb els de Vilamajor, Mr. Croqueta, Gassman, Jacrànger i mes amics. I aquest diumenge passat vàrem fer Castellolí direcció Valls passant per el monestir de Santes Creus.
Home, Joan, benvingut! A veure si pots aportar alguna cosa més a aquest post que jo sé que tens més informació i de primera ma! 😉
Va comandar l'expedició el Nissan que el seu pilot (moltes gràcies, Joan!!!) ja havia fet aquesta ruta en una altra ocasió anys enrera i era qui disposava del roadbook pertinent.
Ens veiem McGiver!
Hola a tots a veure si em surt be això de posar alguna imatge, ja que jo fotos no vaig fer, que entre el GPS, RoadBook (gràcies a la meva dona que anava fent de comptable, cantant les diferencies del Km del parcial del cotxe, amb els parcials del RoadBook, i jo mirant el parcial de GPS), mirat si venia tothom, i mirant l’hora ja que uns quants van fer un esmorzar de forquilla i ganivet i vàrem sortir mes tard del previst, jajajajajaj
- imatge del viatge segons el meu GPS(surt amb color blau)
- el perfil de la ruta (alçades)
- el perfil de les velocitats
Vàrem començar la ruta el dia 30/01/2011 a les 10:06h(GMT+1h)
Al cap de 17 minuts arribàvem a la primera trialera
I vàrem esta allà un 15 minuts (32min -17min)
Però al cap de 1:44h es a dir a les 11:50h va arribar la piscina de fang
I no vàrem sortir de la piscina fins les 12:17h
A les 14:18h decidim deixar el Roadbook i posar el GPS destí Koing plat Nº6
Mireu com a partir d’aquí el perfil blau augmenta, és el de velocitat
El final de la ruta va se a les 15:00h (GMT+1h) és a dir 4 hores 54 minuts i un total de 82.2Km
Miraré de penjar el fitxer de la ruta que s’obre amb el Google Earth