Forum
Sortida 15set2012 per la Selva, algu s'apunta?
cony!, jo m´apuntba felic pro treballo, si per casualitat ho cambieu x diumenge VINC I PORTO 2 LANDYS MES!!!
bones,
al final no puc venir, m'ha sortit feina, un altre dia serà o si no aens veiem a la party!!
salut
hola, us fa res si ens apuntem? un Disco TD5, dues persones....
l´esmorzar es per portar desde casa o fem parada a un bar??
ja direu
merci!!
ja direu
merci!!
Oi tant q si! Tothom es venvingut.
Esmorzar al bar, concretament al hostal sant marçal d,amer.
Pinacsi, si vols pots venir de copi.
Jo vindre amb la Bruna, és una copilot que no parla, només fa guau! guau! i és molt peluda. Amb ella no li importa anar al maletero sempre que pugui treure el cap per la finestra.
Bones
Moltes gracies per l oferiment!! pero s em complica venint des d andorra! tot i que prenc nota. Espero per l apropera tennir el defender apunt i poder gaudir de la vostra companyia tot fent una ruteta.
Passeu vos ho molt be no trenqueu res, i sobretot, no us feu mal!!
ja direu
merci!!
ok, merci!!! sortim de barcelona a les 7:30. ens veiem a la benzinera de Cellera de Ter a les 9. Porto un Disco TD5 de color verd.
deixo el meu mòvil: 696155885 Albert
fins demà
Oi tant q si! Tothom es venvingut.
Esmorzar al bar, concretament al hostal sant marçal d,amer.
be, doncs un matí molt agradable amb bona companya, bon esmorzar y ruta molt entretinguda sense incidencies
Per repetir!!
deixo un parell de fotos, una dels cotxes abans d´esmorzar i l´altre d´un motor de joguina..que segur no gasta gaire benzina 🙂 i esta en venta per nomes...50.000 euros jajajaj
salut!!!
Es bo veure gent amb iniciativa i amb ganes de fer “rutilles” per a conèixer gent nova. Felicitats per la sortida. I com diria l’Hannibal Smith: “Me encanta que los planes salgan bien”.
Això és “espíritu Land Rover” en estat pur. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Es bo veure gent amb iniciativa i amb ganes de fer “rutilles” per a conèixer gent nova. Felicitats per la sortida. I com diria l’Hannibal Smith: “Me encanta que los planes salgan bien”.
Això és “espíritu Land Rover” en estat pur. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
X2 :thumbsup:
pero QUEREMOS FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostres no tinc cap foto, bueno si, una dels cotxes igual a la que ha penjat ASTD5 i 2 del G del payo aquell jejeje, el proxim dia ja en fare més!