SOPAR O DINAR DE NA...

Avisos
Vaciar todo

SOPAR O DINAR DE NADAL

127 Respuestas
20 Usuarios
0 Reactions
9,612 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

La veritat és que si és tant complicat (per part del restaurant) fer reserva i paga i senyal i tot, jo no hi aniria.
Cada dia al meu negoci em collen més (clients i proveïdors) i si be s'enten que no volen haver de tenir la despesa de comprar el material i que després no fer el dinar, m'agradaria més veure una bona predisposició per part seva.
En resum: aquesta gent del restaurant no tindran una nota negativa de part meva, però tampoc una de positiva.
M'estimo més anar a un restaurant o espai d'un conegut per a que, com a mínim, ell gaudaixi d'uns beneficis.

Segueixo amb la meva, com que fins el cap de setmana no podré saber si vinc, m'encomano a la providència!
Gràcies per la feina i els tràmits. Sense ells encara seria més difícil veure'ns les cares (especialment als que som de lluny)
Salut
Miquel

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Estic totalment d'acord amb en Gassman.

Proposo, com a lloc alternatiu per valorar per tots l'Àrea de Guissona de Guissona mateix. Serà cutre, però espai i menjar no en faltarien. Només caldrà saber el que faran pagar per aquest dia, però, com que has de cuinar tu mateix anava sobre l'ordre de 5€ per persona i bufet lliure (begudes a part, que pots portar de casa). el lloc és maco, fàcil de trobar i no crec que hi hagués problemes per posar les taules en forma de "U" per a que tots els assitents ens veguéssim la cara.

Aparcament n'hi ha, i després podriem fins i tot fer una volteta  ;D ;D ;D ;D
Si la gent opina positivament miraré de moure alguns fils per assegurar manduca, lloc i ubicació dins del bufet.

Salut
Miquel

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Pues mira, ja he trucat:

5€ per persona, tot el menjar, aigua i gel.

Begudes alcoholiques i postres a part (màquines expenedores i neveres industrials, està molt ben muntat)

1 dinar de franc per cada 25 persones (podem fer un sorteig)

Espai reservat pels 31 que de moment estan apuntats (a falta de confirmació, dilluns vinent). Hi ha més espai, per lo que si no s'apunta el CLRTTE en pes no hi hauria d'haver problema

Aquesta és la opció, però hauria de venir TOTHOM  ;D ;D ;D ;D ;D

Apa, queda a la vostra consideració
Salut!
Miquel

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Home... aquest per preu no será... per a mi esta tot be i si jo no tinc que fer res, encara millor  ;D

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

Jo cambio la meva 2+ ( la petita de 16 mesos que no se si compte)

Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Ara si que vindré! Jejeje em sap greu donar aquesta imatge de pobre, però no és el mateix gastar 10€ que 60€.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

No pateixis, Dariso, que tots estem igual. El meu comentari anava dirigit a no carregar amb una responsabilitat més a una persona que es va oferir a organitzar, més que a temes de preu. 30€ per un àpat (per persona) són molts diners sigui on sigui, però hi ha llocs on els he pagat (i més) i han valgut molt la pena.

El lloc està disponible, espero que els que s'han apuntat es manifestin i, en cas de ser l'aposta definitiva, diguem quants seran al final els comensals i tindrem lloc (allò sembla un camp de futbol acristallat), però hem de cuinar nosaltres, haurem de fer torns!

Fem concurs de davantals xinorris?? N'hi ha que fan riure molt!

@41.7807394,1.2773034,3a,75y,49.67h,79.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1srwqHLf0rKDG7Bvv2Gn5zrw!2e0"> https://www.google.es/maps/ @41.7807394,1.2773034,3a,75y,49.67h,79.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1srwqHLf0rKDG7Bvv2Gn5zrw!2e0

@41.7818198,1.2773734,1303m/data=!3m1!1e3"> https://www.google.es/maps/dir//41.7811548,1.2776021/ @41.7818198,1.2773734,1303m/data=!3m1!1e3

A veure que opina la gent en general!

Una salutació
Miquel

ResponderCitar
(@landriver)
Respuestas: 72

Hola nois:
Els nens fins a 1, 40 d'alçada entren gràtis almennys al que hi ha a Lleida.
Bona pensada aquesta opció.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

Pel que m'han dit, en aquest, només exclouen a nadons fins a uns mesos, no recordo quants, imagino que no será problema.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

A mes podrem posar benzina barata... jijiji

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola,em puc apuntar?
Serem els nens y jo.
Un de 14 anys y un de 7.
Gracias!

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

A mi me da igual el sitio yo voy por la compañia
P.D. recuerdo que a los 5euros hay que añadir la gasolina hasta alli

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Buenass...todo y no pudiendo ir , gracias Miquel por la propuesta...a pesar de que tampoco sabes si podrás asistir, parece una idea genial , y como ha escrito gasman en su escueta redacción  ;D todos estamos artos de llevar cosa para comer cuando nos vamos por ahí, esta opción me ha gustado independientemente del precio....voy sobrao  ;D....

a ver que decidís....puto Murphy...

ResponderCitar
(@toni109)
Respuestas: 58

hola senyors!! pues jo soc daqui a Guissona, quin dia voleu fer el dinar??es que no e seguit el fil fins ara...
potse mapunto i de pas puc invitar a la colla nostra, scalabrats 4x4 😛
cualsevol pregunta sobre l'area...
aa no sa de demanar hora,solament anari doreta i espera a la cua, depen del dia pot haver força gent

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio

No cal, toni, per a grups ens fan tracte especial, només cal quedar en una hora i entrem tots juntets. Podríem quedar abans per preparar les taules etc. Que et sembla??

ResponderCitar
Página 5 / 9
Compartir: