Forum
Bona tarde !!
He buscado "La Calma", con el google maps...
Me dice que esta en Ribadesella ???Donde es Roger ?
Una direccion o una latitud y longitud, merci
Raffagas 8) 8)
http://lacalma.net/com-arribar/
Pongo lista para la comida el día 14 de Diciembre en la Calma,
Olivita - 2
RPodio - 1 + 2 (3 + 2)
SNAIL 88 - 2 + 2 (5 + 4)
Ullfoll - 2 (7 + 4)
defendermaniac - 2 (9 + 4)
Jordi td5 - 1 (10 + 4)
txetd5 - 2 (12 + 4)
Txus.200 - 1 (13 + 4)
Guancho - 2 + 3 (15 + 7)
DaRiSo - 2 (17 + 7)
Cordobes - 2 (19 + 7)
Mr.Croqueta - 1 (20 + 7)
tokugawa - 1 (21 + 7)
tiTTo - 2 (23 + 7)
iokinn - 1 (24 + 7)
Esto es lo que he recopilado del post... veo que falta mucha gente y algún error debe de haber.
Esta tarde llamo para ver como hacemos la reserva... ya os cuento.
Al telefon no contesten, els hi he enviat un mail un altre cop... el que diguin us ho dic
Puessss....murphi ceno en casa anoche, elhijoputa , y siento no poder asistir , companys....gracias por mover el tema , pero nos veremos en otra ....
Lo siento Txus, El menú si que m.hi sembla una mica caret... pero es el que hi ha, pel que he vist per arreu mes o menys es el mateix.
Trobar un puesto a on capiguem tots, que puguem aparcar i on puguem reservar sense un numero exacte de comensals es complicat...
Ara potser encetaré una polèmica, però preferiria que diguéssis que no vols venir per que no et vols gastar aquests diners en un dinar. Crec que no es considera un dijueves, per lo que 30€ ho trobo caret però més que acceptable per les dates. Dit així carregues contra els que organitzen i la resposta del Roger està més que justificada.
Personalment he dinat en llocs on 30€ era un regal, i en altres que per 10€ era caríssim, dins i tot em van intoxicar, i era en un lloc que tots coneixem.
Jo intentaré venir, però no em puc apuntar per que, per desgràcia no ho puc lligar fins el mateix cap de setmana.
Salut i força
No vinc perquè actualment la meva economia no ho permet, no perquè el lloc sigui millor o pitjor.
Ojo, que jo no tinc res a vore ni amb la tria del lloc, ni del preu, ni de la reserva... pero algú te que fer-ho i la veritat es que nomes hi he enviat un parell de mails per tenir assegurat algún puesto. A la meua economía tampoc li ve be gastar aquets diners... pero he sigut incapaç de trovar res millor i, la veritat, per un dinar l'any no em vindra d'aqui, i si ve... que li farem!!!
Us poso el mail de tornada del que vaig enviar per veure si es podía reservar:
Bon dia Roger,
Ok, diumenge 14/12/14, 25/35+7/12.
Seria interessant anar tancant el nombre de gent un xic avanç (ja disposem d'altres reserves, i és per qüestió logística d'espai). Tot i que si vols sinó et dic res és que vaig fent...
Així i tot, amb grups tan grans, treballem amb una paga i senyal, dels 20% com marca la llei, sobre els adults, per tant diga'm quin és el nombre més probable i fem el càlcul, que després restarem del diumenge dl dinar.
Fins ara!!!
Com veieu fins i tot aquest puesto es complicat... les dates son les que son...
A veure família, que encara estem a temps de fer replantejaments. Últimament vaig força de cul a la feina i és per això que fins ara no he dit res (per sort vostra, ara ja no em podré estendre tant com abans). Intentaré ser breu (cosa difícil). ::)
- Crec que tots estem d'acord en que el motiu principal de la trobada Nadalenca es retrobar-nos amb el màxim de gent possible.
- El fet de proposar un dinar i en diumenge era per donar possibilitats a venir a tothom, que per problemes de distància, o per obligacions familiars, no pot venir a les habituals trobades dels "dijueves". Sembla que la data més bona per a la majoria era la del 14 de desembre (corregiu-me en cas contrari).
- No cal buscar un lloc idíl·lic o amb pretensions culinàries per a passar-ho bé. En el meu cas el lloc i el menjar m'és força indiferent. Per això en la meva primera proposta us vaig dir que una possibilitat podria ser un bufet lliure tipus Wok o similar. L'avantatge d'aquets llocs és obvi: lloc per aparcar, ampli aforament, es paga abans d'entrar, tot està inclòs, etc. Ja sé que és molt "cutre" però d'aquesta manera vaig pensar que ens estalviàvem problemes amb número exacte de comensals a reservar, el menú, el cobrament al final de la trobada, etc.
- Em dol molt que hi hagi gent que per culpa del coi de recessió no pugui venir. Apart de les opinions expressades en les últimes estrades d'aquest post, hi ha més gent que m'ha comunicat què, amb els preus què maneguen els restaurants habitualment per aquestes dates, no s'ho poden/volen permetre, i que a més, si la intenció era la de compartir aquesta trobada amb d'altres membres de la família (dones, nens, etc.) se'ls hi fa del tot inviable. Una unitat familiar amb 3-4 membres, el preu final de la sortida es surt de mare.
- És per tot plegat que us faig una proposta un tant més agosarada. Envers de trobar-nos en un restaurant, buscar un local habilitat on ens puguem ajuntar tots plegats i que cadascú es porti el dinar de casa. De fet, qualsevol de nosaltres ja està habituat ha fer-ho (carmanyoles amb truites de patates, macarrons, carn arrebossada, nevera amb begudes fresques, fogonet per a fer cafè, etc.) a les trobades que en moltes ocasions hem fet plegats (Party, Nacionals, Ibèrics, etc.)
- Indispensable que hi hagi calefacció, aigua corrent, serveis, i en els millors del casos, taules i cadires per asseure's (sinó, tocarà portar la taula i les cadires de càmping que tenim quasi tots). Podem fer una recerca per cases colònies per veure quins aforaments i preus maneguen per donar aquest tipus de serveis. En el meu cas, intentaré contactar amb una Casa de colònies que hi ha aquí al poble (a Sant Antoni de Vilamajor) que es diuen Can Pou. He anat alguna vegada a alguna festa d'aniversari de canalla (i no tant canalla) i per això sé que lloguen un espai habilitat amb taules, bancs, i safareig amb aigua corrent.
- Penso que una opció d'aquest tipus ens sortiria força més econòmica, ens ho passaríem igual de bé, i tothom hi tindria cabuda, tingui el pressupost que tingui.
- Segur que molts de vosaltres coneixeu altres cases de colònies o locals habilitats per on viviu, on ens podríem ajuntar una bona colla, torbar-nos amb gent que fa temps no veiem, fer-la petar una estona, i en definitiva ajuntar-nos, què és el que realment importa.
Si us sembla bé la proposta, AU VA FAMÍLIA PROPOSEU LLOCS ON POGUEM ANAR TOTS PLEGATS !!!
Una abraçada des de els peus del Montseny. 😉
Carles (GASSMAN)