Saludos desde Molle...

Avisos
Vaciar todo

Saludos desde Mollet, futuro poseedor de un 200tdi.

20 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
2,369 Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bien venido ? un 200....solo decir , que es el mejor coche estropeado que he tenido?...y ...sigue y sigue!!
Un saludo desde La Garriga!

Y sigue estropeado???  😀
Es ironía???

El 200tdi (conocido por “la zarigüeya”) del buen amigo Txus.200 es un claro ejemplo de la robustez de éstos motores. Hace un ruido de mil demonios, escupe aceite por todos lados, y resopla más por la tapa de balancines que no por el tubo de escape, pero el tío sigue arrancando. :thumbsup:

Una abraçada company!!!

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

A veure, és que llegint el fil m'ha vingut un dubte. El grup de Whatsapp, oi que només és per a socis? És el que jo vaig entendre quan es va crear, i per això no m'hi vaig apuntar.

Salutacions awe,

Efectivament, el grup de Whatsapp que es va crear només és per a socis. Es va crear a títol particular per tenir uns nexe d’unió més ràpid per comunicar-nos. A més, en ell la gent “xerra” de temes força més banals sense patir les limitacions de les normes d’us per les que es regeix el foro (política, imatges inapropiades, acudits grollers, i un llarg etcètera de bestieses)  ::)

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.0

Estigues tranquil que quan xerrem de coses serioses, les derivem per parlar “en obert” en el foro.  :thumbsup:

Per cert, d’aquí poquet tocarà concretar el dia del dinar/sopar de Nadal.  :icon_biggrin:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Osc35)
Respuestas: 21
Topic starter  

Bien venido ? un 200....solo decir , que es el mejor coche estropeado que he tenido?...y ...sigue y sigue!!
Un saludo desde La Garriga!

Y sigue estropeado???  😀
Es ironía???

El 200tdi (conocido por “la zarigüeya”) del buen amigo Txus.200 es un claro ejemplo de la robustez de éstos motores. Hace un ruido de mil demonios, escupe aceite por todos lados, y resopla más por la tapa de balancines que no por el tubo de escape, pero el tío sigue arrancando. :thumbsup:

Una abraçada company!!!

Carles (GASSMAN)

Vale, no había entendido el tono...;P

Al final la compra se me ha caído, mi gozo en un pozo...sigo en la búsqueda de un 200 tdi.

Saludos!! 

ResponderCitar
(@Lrsafor)
Respuestas: 2638

Al final la compra se me ha caído, mi gozo en un pozo...sigo en la búsqueda de un 200 tdi.

Saludos!! 

Una llàstima,  pero no desesperes que de segur en trobaràs un aviat.

Aquestes son les coses per les quals, com diu la dita: "No digues BLAT, fins que estiga al sac i ben lligat"

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

No es ironía no !!así lleva muuucho tiempo...pero ha llega do a madrid...albacete...broto...país vasco....y dura..y dura ? 

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: