Avisos
Vaciar todo

Hola a tothom

6 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,289 Visitas
(@perexk)
Respuestas: 17
Topic starter  

Bon dia,
Ja soc propietari d'un TD5 del 2000 amb 240.000km. Abans havia tingut un RR 3.8 Vogue. Es per fer-lo servir de 2º cotxe al pirineu i "pistear" alguna cosa....tampoc soc massa radical  ;D. Us adjunto una foto
Saludosssss!!!!

(@jsindreu)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 753

Benvingut Pere,

Tens un cotxe molt maco.

Ja ens anirem topant per aquí.

Josep

ResponderCitar
(@perexk)
Topic starter  

Merci Josep!!! ;D

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut perexk, ara a l’apartat de Catalunya. Felicitats per el Disco, per les fotos que has penjat, té molt molt bona pinta.  🙂

Personalment, jo abans de començar amb millores estètiques o prestacionals, em centraria primer a assegurar que tot està com toca. Recorda que has comprat un vehicle amb uns quants anys d’us i un manteniment desconegut. Jo per començar més tranquil l’hi canviaria tots els olis, filtres, corretges, etc. Es igual de dolent el portar un oli envellit, com portar-ne un amb unes especificacions incorrectes. Per exemple, la nostra caixa de canvis té que portar el peculiar oli “MTF 94”. Qualsevol altre a la llarga pot produir greus problemes.  🙁

Una vegada t’asseguris de que tot està bé, ja tindràs ocasió de fer altres millores com neumàtics, suspensió, millores de motor etc. No vulguis començar la casa per la teulada.  😉

A veure si t’animes i t’apuntes al proper sopar que organitzem (els coneguts “dijueves”) on podràs coincidir amb uns quants companys propietaris i bons coneixedors del TD5, que et podran donar uns quants consells per anar-li fent cosetes.  :thumbsup:

Espero que coincidim aviat,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@perexk)
Topic starter  

Gracies GASSMAN,
Ara el que li toca es fer el que dius: olis, liquids i filtres...després ja anirem fent. 😉
Si puc organitzar-me també m'agradaria anara un sopar d'aquets per posar-vos cara i escoltar els votres consells 🙂

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Gracies GASSMAN,
Ara el que li toca es fer el que dius: olis, liquids i filtres...després ja anirem fent. 😉
Si puc organitzar-me també m'agradaria anara un sopar d'aquets per posar-vos cara i escoltar els votres consells 🙂

No es mereixen...  :icon_biggrin:

Si tens qualsevol dubte en quant als olis, líquids i recanvis varis que té que portar el teu Disco, utilitza el buscador per localitzar més àgilment la informació, i en el cas de que no ho trobis o no et quedi clar, pots fer la consulta directament en el apartat dels Discos (recorda, a la part nacional en castellà).

Per les dates en les que estem, potser el proper ja serà l’habitual dinar de Nadal de cada any. Aquest normalment fem que sigui un dinar, i en diumenge, amb un caire clarament més familiar (també venen les nostres sofertes parelles, la canalla, la sogra, la tieta, etc.)  ::)  😉

Suposo que en breu començarem a proposar dates i lloc de trobada.

Per últim, que no et dugui a error veure que per aquí hi ha poca activitat. Per Catalunya som una bona colla de companys. Però com que s’imposen les noves tecnologies, i la majoria de col·legues de la zona som socis del club, per comunicar-nos amb més agilitat, es va crear un grup de WhatsApp per on “xerrem” habitualment, sense patir les restriccions de les normes d’us del foro (no política, no religió, no acudits fora de to, etc.)

Tot hi així no et preocupis perquè les coses importants, també les publiquem “en obert” en aquest apartat de Catalunya.

Fins aviat!!!  🙂

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Compartir: