Forum
pues yo tb me apunto, en principio me tendreis por allí!!!
Bueno, veo que todo el mundo tiene muchas ganas de salir con el Land, pues bueno creo que esta ruta no estava entonada ha ser muy heavy, era mas para dar un paseo, hacer alguna zona un poco mas complicada, pero nada fuera de lo normal.
Yo creo que esta vez podiamos quedar para dar una vuelta con los Land's, nos conocemos todos, hacemos una buena comida, y se habla para hacer otra ruta mas (xunga) para los que quieran un poco mas de accion.(es mi opinion).
No quiero que por hacer una ruta que sea muy xunga alguien deje de venir, :'( :'( porque total se hacen estas salidas para disfrutar y estar con buena gente creo yo. 😉 😉
Bueno esta solo es mi opinion, ya me direis que os parece. 😀 😀
Venga espero vuestras opiniones, 😉 😉 😉 SALUDOS
Jo també m'apunto, faltaria mes......
Tortuga Serie III 2 persones
Franc.guday Defender 90 Td5 2 persones
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
JHD2 RR V8 3.5 (depen del dia)
Gerard 90 Defender tdi (depen del dia)
Xavi 300 TDI
Jo sigui facil o dificil, no importa, si es facil vinc amb familia (dona + 3 baby's) i si es dificil vinc amb Co-pilot....
Jo també m'apunto, faltaria mes......
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Xavi 300 TDI ( R.R 300 TDI )
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )
Para mi con una LIGHT y una BUTI, esta bien el caso es vernos, asi podre venir con la peque y la JEFA
Joer Xavi 300TDI cada dia tardas mas en conectarte ( ja sabes que si ZAPE no asiste ZIPI Tampoco ) J ej eje ;D ;D 😉 😀
Va, som-hi!! Dependrà una mica de la data final de la trobada, però crec que vindrem!
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )
Pau_88D, Serie III, 2 persones (en principi)
Crec que faltaba el Telius
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )
Telius Defender
A mi em va tot bé, mentres no sigui xafar al cotxe en alguna zona massa xunga. Pero penso que a primera hora podriem fer alguns camins mes complicats ( ho dic jo que vaig de serie i sempre m'han de treure ::)) pero sense passar-se, que la poguem fer tots, i despres de dinar la tornada cap a casa mes tranquileta.
El dissabte 11 em va perfecte.
Adeu!!
Perfecte, per mi el dissabte 11 perfecte.
Neu pensant de posar un telefon per trucar a l'organitzador i que ens expliqui on quedem y per on nirem per no escriureu per aqui, no ?
Aviam com son aquestes zones "XUNGUES"
Saluts
Jo no crec que pugui venir perque tinc força embolic a casa ara mateix, pero igual m'escapo amb el petit a fer postres o cafe a la tarda. En cas que m'hi arribi ja trucaré a algú.
Salut
Bueno doncs em pensu que hauriem de anar tancant llista de inscrists,jejjeejee, perque al final no se que farem amb tants de coches!! 😉 😉 😉
perecaldere, encara no se per on passarem ven be, tu mateix si vos venir, si tot va be entre aquet cap de setmana i el que be sabre per on passarem.
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )
Telius Defender
perecaldere ?????????????
JordiLR??????????
Estem en contacte!! 😉 😉 😉
Per mi tot bé! i a sobre al costat de casa. Quan posem dia sabré quants som 1 o 2 pel tema dinar. Ja aniràs informant i si et fa falta ajuda en l'oganització m'ho dius.
Adeu!!
Para mi todo bien! Y al lado de casa. Quando sepa el dia te confirmo quantos vendremos. Ya iras informando y si te hace falta ayuda me lo dices.
Adeu!!
Joel t'he deixat un missatge privat!! 😉 😉 😉 😉
Bones Franc. fins ara no he vist el mail, al no ser soci no et puc contestar el privat.
Et donc en meu numero del tlf i si vols em truques dema a partir de les 7 de la tarda i quedem per aquest cap de setmana.
Dissabte al matí no em va gaire bé la resta del cap de setmana quan vulguis.
el meu num es 646825267
Bones Franc. fins ara no he vist el mail, al no ser soci no et puc contestar el privat.
Et donc en meu numero del tlf i si vols em truques dema a partir de les 7 de la tarda i quedem per aquest cap de setmana.
Dissabte al matí no em va gaire bé la resta del cap de setmana quan vulguis.el meu num es 646825267
Joel, dema cuan plegui a les 8 et truco!!