Forum
Pues yo estoy a esperas del " diagnostico 2 de mi mecanico , ayer me quede tirado en la nacional , creo que bombin o disco de embrague , total espero que desmonte y me den diagnostico y receta ;D , luego sera que me lo tenga para el dia en concreto.
Ya os contare...
Qué poco le gusta la carretera a tu Disco, Txus!! Está claro que prefiere el campo!
Txus sin ti no s lo mismo, ZIPI y ZAPE te podemos ayudar a camiar l embrague, jejejeje
:icescream:
Bueno, doncs avui em anat amb en Joel600d i en Cabrero a fer la ruta que tinc pensada, em pensu que els hi ha agradat força, bueno si tenim la sort de que uns dias avans plou ja ens ho passarem be, perque passarem algun riu i alguna bassa maca!! Nem parlat tambe amb en Gerard90 i farem 3 gups de 5 Land's cada un, (fora problemes).
Aquesta setmana m'ahuriau de dir tots els que veniu, cuans sou pel tema del dinar (que s'ha de encarregar lo mes haviat possible, l'esmorzar cadascu que es porti el seu, ja tinc un lloc amb taules i cadires, (no es fara foc) menjarem algu rapid i deseguida irem per feina, ja farem un bon dinar.
La ruta no es molt complicada em semble, haviam que diuen en Cabrero i en Joel600d, em semble que es força entretinguda.
Demoment es tot, mes endevant ja us dire a on es queda i l'hora.
Cabrero ja t'he apuntat jo a la llista.
Tortuga Serie III 2 persones
Franc.guday Defender 90 Td5 2 persones
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
JHD2 RR V8 3.5 (depen del dia)
Gerard 90 Defender tdi (depen del dia)
Xavi 300 TDI ( R.R 300 TDI )
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 )
Pau_88D, Serie III, 2 persones (en principi)
Telius Defender
Cabrero Defender 110 Td5
Vinga ja estarem amb contacte!!!!
Vinga jo posso els que vindrem
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Jordi-VM ( R.R 3.5 V8 ) 2 Adults i una nene de 7 anys
Telius Defender
Cabrero Defender 110 Td5
Voldria fer un CRIDAMENT algun benzina mes por fa ( que tot DIESEL , farem molta pudor je je je ;D ;D )
Bones,
Referent a la ruta ja us dic ja que es molt guapa i molt entretinguda, hi ha una mica de tot, pujades, baixades, basses, rieres etc, i com diu en Franc si plou dos dies abanç sera millor.
Franc merçi per apuntarme.
EEEEEEEEEiii k falta el peke!!!!! jejejje
Intentare venir pero el tema dinar crec que anira a part perque a falta de feina falta de diners! Aixi k mirare de com tink la semaneta i si a la parenta li va bé...
Oix k ja tenia mono per sortir!!!! fins aviat!!!
Bueno, doncs si el Peke be serem 14, en falta un i prou, serem 15 i tres grups.
Perque sino no acabarem mai la ruta!! Semblara un desfile de Land's!! 😉 😉 😉
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Telius Defender
Cabrero Defender 110 Td5
Peke Defender 90 Td5
Bueno si todo va bien...(espero) Manolo200tdi y Mari200tdi tambien se apuntan...Faltara por concretar pero en principio estaremos en esta salidilla y eso si, no comeremos en restaurante (preferimos aire libre).
El fiera no esta al 100%, por causa de la direccion que se endurece, pero pienso que voy en un Serie y tirando...Ahora sin bromas, la direccion en frio va super dura pero cuando se calienta va como siempre... asi que con calma ya la cambiare y si todo va bien asistir a la salida.
Salva Defender 110 Td5
joel600d Defender 90 Td4
joram Disco 300 tdi
tecnic_mesd9 Disco 300
Telius Defender
Cabrero Defender 110 Td5
Peke Defender 90 Td5
Manolo200tdi (antes Manolobcn) Disco 200 2 personas (si todo va bien)
Saludos
Franc jo no puc venir perque hauré treballat la nit anterior, pero intentaré estar després de dinar. Ja m'explicaras on sereu.
Ens veiem.
Franc jo no puc venir perque hauré treballat la nit anterior, pero intentaré estar després de dinar. Ja m'explicaras on sereu.
Ens veiem.
Ok Jordi!! Ja tens el meu telf!!
Per la meva part vindra tambe un mitsu pajero, i en total serem 5 persones, per tema dianr tambe en el portarem de casa, que als restaurants ja hi dino cada dia!!
Esper oque per aixo no hi hagi cap problema no?
JAJAJA, como se nota la economia....
yo tambien le dije que no comeriamos en el restaurante jejeje
cuantos vais a tirar de manta y bocatas ? quiza tambien nos apuntamos
pero no veas, la lista se esta alargando eh !!! seremos un monton
espero que en mi ruta tambien se asi jajaja
Saludos, nos vemos
Bones, haveure, el tema de anar al restaurant era una idea per cuan s'acaves la ruta no ens tinguessim que preocupar de portar res de menjar i tot aixo.
TOT ES POT PARLAR, si voleu tambe es pot fer el dinar al lloc on farem l'ezmorzar, (si va be) si els que fem la ruta ens encuidem de la llenya, podem fer foc a dins de la barraca i no tenim que demanar permis a ningu a arriva a la hora que vulguem, i marchar cuan vulguem!!
La llenya la puc comprar a jo i si voleu, despres ens partim el ticket i ja esta.
Bueno haver el tema de ir al restaurante era una idea que al acabar la ruta y no te tienes que preocupar de nada de llevar comida y eso,
TODO SE PUEDE HABLAR, si quereis tambien se puede hacer la comida en el sitio del almuerzo, ( si hos va bien)) si los que hacemos la ruta nos cuidamos del tema de la leña, podemos hacer fuego dentro y no tenemos que pedir permiso a nadie y podemos llegar a la hora que queramos!!!
La leña la puedo comprar yo si quereis, y luego nos partimos el precio entre todos y ya esta.
Haver todos los que venis a la ruta que os parece!!
Por mi no problem estaria perfecto , lo del foc esta complicat per a tantes persones (16 cotxes , mitja de 2,3 persones ) sin contar a XAVI300 TDI que trae el trolebus ja ja, 40 persones?
Pero bueno el que quiera fuego fuego i el que no Tortilla de patates i llomu rebozao je je ;D ;D.
Dwwwww