Realització de rutò...

Avisos
Vaciar todo

Realització de rutòmetres

5 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
874 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Algú podría passar-me (o dir-me a on obtenir) els diferents símbols per la realització de rutòmetres.

Moltes gràcies.

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon dia HORIZONTES,

Aquí s’aplica allò de “cada maestrillo tiene su librillo”, ja que es pot personalitzar com vulguis, depèn de si és un rutòmetre convencional (vinyetes, Km parcials, Km totals, etc.), o bé un rutòmetre dels actuals (amb trakcs, anotacions GPS, waypoint, etc.).

Potser el millor que podries fer es fer una recerca per imatges en el Google escrivint “rutómetro” o “road book” i allà podràs agafar la inspiració.

Tots segueixen una mateixa pauta, però cada un té el seu estil personal.

Ja ens mostraràs els teus resultats. :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies, GASSMAN.

Estic prearant la propera sortida (a l'abril, però encara no sé quan será) i estic agrupant (lligant) diversos itineraris de la zona, fent-ne una "completa" o macro-sortida general.

Quan ho feia, anava dibuixant jo mateix els diferents punts a tenir en compte i per això vaig pensar si havia algún "llistat" de símbols a utilizar. Després ja vaig mirar al Google (com dius) i vaig veure això mateix. Cadascú fa la seva "creació" propia. De tota manera en vaig guardar alguns que es podessin utilizar en properes ocasions, però és difícil que encaixin els utilitzats en el recorregut d'un amb els que fan falta pel recorregut d'un altre. Segurament els seguiré fent jo mateix, però més elaborats que aquesta vegada.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,

jo tinc un document que et pot servir, enviem el teu e mail i t'el passo

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies Jordi-td5.

Com no soc soci (imagino) i només estic "registrat", no puc reenviar-te cap correu.

Disculpes : ja he vist que sí podía enviar-te un correu. Acaba de sortir.

ResponderCitar
Compartir: