Possible exposició ...

Avisos
Vaciar todo

Possible exposició de Land Rovers a l'Expofira de clàssics a Tàrrega.

19 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,211 Visitas
(@turbet)
Respuestas: 87
Topic starter  

Bones companys,

us demano opinions sobre aquesta proposta.

Sòc membre de l'Associació de vehicles clàssics de Tàrrega i estem preparant la 4a edició de l'expofira que fem a l'octubre.

Entre les diferents propostes que van sortir, una d'elles era fer exposició de tot terrenys (podríem concretar si ho veieu factible amb Land Rovers en diferents versions i models) i motos de camp.

La pregunta o proposta és la següent:
- Creieu que sortirien sobre uns 20 vehicles d'aquí per poder exposar?
- Estem parlant de models que tinguin mínim 25 anys o si és un model molt exclusiu que no ni faltin gaires.
- Som una Associació sense ànim de lucre i ho fem en les nostres estones lliures i com aficionats al món del motor,    per tant, no hi haurà remuneració als vehicles cedits. Si que intentem poder donar algun obsequi de les entitats col.laboradores i enguany intentarem que hi hagi esmorzar gratuit per cada col.laborador.

Us deixo algunes fotos d'edicions anteriors.

Salutacions.

Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Trobaria molt be tirar endavant aquesta iniciativa!
M'ofereixo a ajudar en el que pugui i el que la feina em permeti.
Tinc un RRC del 89 una mica preparat que no entraria per temps, però que si vols fer-hi un cop d'ull ho podríam parlar.

I per qualsevol cosa aquí estem! Tant de bo es faci i pugui col·laborar!!

Una salutació
Miquel

ResponderCitar
(@silveradoes)
Respuestas: 492

Es podria mirar de fer una expo exclusiva de Landys ?

Aixi tb podrem aprofitar els amics de la marca per veure'ns...

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

bones companys,

moltes gràcies per respondre.

Us comento com ho hem fet en les anteriors edicions de l'Expofira.

La 1a edició vam exposar només vehicles de targarins, per tant hi havia una varietat de marques i models, apartir d'aquesta, en la 2a i 3a edició, varem decidir de fer monogràfics, sempre que ens fos possible trobar un mínim de vehicles de la marca. Algun cop hem exposat algun vehicle que no arribava als 25 anys perquè així acabàvem d'omplir, jejeje. Ho dic pel cotxe del company Miquel que li falta ben poc.

Enguany, reunits per tal de començar a engegar la 4a edició, vaig proposar de fer-la en cotxes tot terrenys, més concretament de Land Rover, sempre que aconseguim un mínim de vehicles per poder omplir. I en motos, fer motos de camp.

Entre les diferents idees que van sortir, aquesta va agradar força, però no tenim cap conegut amb aquest tipus de vehicles, per poder muntar l'Exposició. És per això, que  llenço aquesta proposta, per veure que us sembla i si creieu que hi hauria la possibilitat de trobar sobre una vintena de Land Rovers amb més de 25 anys i de diferents models i series.

Si creieu que és possible ho transmetré als companys de l'Associació de Vehicles Clàssics de Tàrrega per tal de començar a posar fil i agulla a la 4a edició de l'Expofira.

Salutacions.

ResponderCitar
(@silveradoes)
Respuestas: 492

De mes de 25 anys com demanes no se si hi podem arribar... el meu per exemple es del 99.

De la mateixa manera que comentes una expo de clàssics, aprofito per comentar-te el tema dels nostres Landys, fer una expo exclusiva Land Rover,  on la gent pugui exposar el seu vehicle, i mostrar el tema del 4x4 a la zona de Lleida, si vols mes exclusivitat, doncs la zona de Tarrega ( jo soc d'Anglesola ).

No se que pensen els companys...

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

bones companys,

en les dues últimes edicions hem exposat vehicles procedents de Barcelona, Lleida i Tarragona, no exclusivament de Tàrrega, això només va ser en la 1a edició.

Com associació de vehicles clàssics, ho dediquem a vehicles amb 25 anys o més. Però si no es possible reunir sobre una vintena de Land Rovers, podem fer l'exposició de vehicles 4x4 i motos de camp, sense fer monogràfic..
És una proposta i com que encara tenim temps per anar concretant fins a l'octubre, és per veure que us sembla i si creieu que podria ser possible.

Salutacions.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Mon cosí, Marmota, és de Tàrrega i te 3 LR, cap amb l'edat, però un és el Camel trophy original de l'Equip alemany del 98 (crec), que aniria niquelat per una expo.

Fem córrer la veu, a veure si trobem gent.

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

Mon cosí, Marmota, és de Tàrrega i te 3 LR, cap amb l'edat, però un és el Camel trophy original de l'Equip alemany del 98 (crec), que aniria niquelat per una expo.

Fem córrer la veu, a veure si trobem gent.

Ok, company.

Fem córrer la veu, a veure que en traiem i si us sembla interessant de fer.

Salutacions.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

M agrada molt la idea, i tinc amics i coneguts amb vehicles que compleixen per edat, es tracte d un Ligero un i un RRc del 83 cuidadissim l altre.
Parlare amb ells a veure qunia disponobilitat tenen.

El meu Defender es del 96 soc conscient que per dates esta lluny de cumplir, pero jo us l ofereixo igualment jijijijij.

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

Bones

M agrada molt la idea, i tinc amics i coneguts amb vehicles que compleixen per edat, es tracte d un Ligero un i un RRc del 83 cuidadissim l altre.
Parlare amb ells a veure qunia disponobilitat tenen.

El meu Defender es del 96 soc conscient que per dates esta lluny de cumplir, pero jo us l ofereixo igualment jijijijij.

Moltes gràcies company, a veure si entre tots podem fer algo bonic i atractiu pels que ens agrada el món del motor.

Salutacions.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola, turbet
Si es tira endavant aquesta iniciativa.
Quant de temps queden expossats el vehícles?
Salutacions

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

Hola, turbet
Si es tira endavant aquesta iniciativa.
Quant de temps queden expossats el vehícles?
Salutacions

Bones companys,

l'horari que hem seguit en les anteriors edicions ha estat de les 9h del matí fins le 8h del vespre (algun cop algú que venia de més lluny ha marxat una mica abans). Es fa el 3r dissabte d'octubre per enllaçar-ho amb el mercat d'antiguitats, que es fa cada 3r dissabte de mes.

Ho ubiquem a la plaça del Carme (El Pati) de Tàrrega, la més cèntrica. La meitat de la plaça queda per l'exposició i l'altra meitat queda per estacionament dels assistents a l'Expofira que vinguin amb vehicle clàssic.

El carrer que queda just a sota d'aquesta plaça, el tenim reservat per els paradistes. Volem que hi hagi mercat de recanvis, accessoris, merxandatge, miniatures... El mercat és petitet, perquè ens centrem en fer una bona exposició, però mica en mica mirarem de potenciar-lo.

Val a dir, que tot és gratuït, no es cobra entrada a ningú i els paradistes que venen no han de pagar estand.

Ho organitzem uns quants aficionats al món del motor, especialment dels vehicles clàssics, hi volem contagiar aquesta passió.

Salutacions companys.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola, turbet
Si tira endavant aquesta iniciativa, per la meva part estaria molt bé passar el dia per Tàrrega. Encara que venint de Barcelona haurem de sortir el dia abans  jijijiji...
Tinc un LR Santana serie IIIA 88 super de gener del 85. Es dels "moderns", de morro adelantat amb sostre dur de fibra.
Esta tal com va sortir de Linares, Jaén, o sigui Made in Spain.
Ara l'estic reparant de mecanica i carrosseria. Si tot va bé i et fa falta pots comptar amb ell.
Més endavant (un parell de mesos) quan estigui del tot acabat  et puc enviar alguna foto per veure si dóna la talla.
Salutacions

ResponderCitar
(@turbet)
Topic starter  

Hola, turbet
Si tira endavant aquesta iniciativa, per la meva part estaria molt bé passar el dia per Tàrrega. Encara que venint de Barcelona haurem de sortir el dia abans  jijijiji...
Tinc un LR Santana serie IIIA 88 super de gener del 85. Es dels "moderns", de morro adelantat amb sostre dur de fibra.
Esta tal com va sortir de Linares, Jaén, o sigui Made in Spain.
Ara l'estic reparant de mecanica i carrosseria. Si tot va bé i et fa falta pots comptar amb ell.
Més endavant (un parell de mesos) quan estigui del tot acabat  et puc enviar alguna foto per veure si dóna la talla.
Salutacions

Bones companys,

molt agrait, segur que va bé.  😉

Estem en contacte.

Salutacions.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Una dada turbet a tenir en comte. Quina data exacta será aquesta exposició?

A l'octubre está també la "land party" i si coincideixen tots dos events igual es una mica complicat reunir els vehicles...

Saluts

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: