Forum
Radar mòbil a la C-60
Hola, companys. Ja van dos cops que localitzo un radar mòbil a l'autopista C-60, Granollers-Mataró o Mataró-Granollers, com volgueu. L'he vist situat ja al final de l'autopista, un cop passat el túnel de Parpers, just passada la sortida a La Roca del Vallès. Deixen el cotxe camuflat en el marge que hi ha per accedir a l'autopista des de Santa Agnès de Malenyanes i el radar posat entre dos postes de la valla de protecció, totalment impossible de veure si vens circulant per l'autopista. A més, el vehicle dels Mossos amb els seus corresponents talonaris de sancions es situen just a l'entrada de la següent rotonda, a ma dreta, en el carril d'accés a la Ronda de Granollers. Si tens la possibilitat d'anar cap a La Roca del Vallès, POTSER no et faran aturar doncs agafaries el carril esquerra, deixant-los a ells a l'altre voral de la via.
¡Aneu amb compte que es posen de bon matí ara que no hi han retencions! ¡Si es nota que no hi han colegis, recoi!
Salut!
Molt bon dato company, a mi em consta de almenys tres casos de multas per velocitat, pero aquesta vegada es posan just a la entrada del tunel del papers, vinent de mataro a la roca, es muy util el compartir esta informacoion, Un saludo, Rod
Això dels radars mòbils es un simple afany de recaudació, no de sanció i correcció de conducte, com tindría que ser. Ells s´amaguen, et fan la foto anan a 160, et multen, et treuen punts, pero en aquell moment tu pots seguir delinquin a 160 tot el rato que vulguis ja que no et paran. Si provoques un accident i mort gent, pues mira..................
joder, miraa k hi pasem kops la judit i jo, i no me fixat! ara vegilare més, k kabrons!
merci per la info companys!
salut i força tracció
Amic David, tal com conduïm tots dos no crec que tinguem problemes amb els maleïts radars mòbils. ;D 😉
>:( Un altre qüestió és la meva santa esposa; recoi... és que no veu ni els fixes... Lo fotut del cas és que com que tots el cotxes van a nom meu després m'arriben les receptes a mi... :angryfire:
Gràcies per la informació i espero que Santa Llúcia ens conservi la vista a tots plegats per veure'ls abans de que sigui massa tard... :angel:
Carles (GASSMAN)
Ja fa uns 2 mesos aproximadament que hi ha un FIAT BRAVO Vell dels mossos per la zona. Es solen posar a la AP7 direcció SUD. A la alçada del desvio de la C60 i et paren pasat el peatge.
També es posen a la sortida del tunel dels Parpers o be abaix la rotonda per anar a la Roca i el radar els que van direcció Granollers.
En resum, aneu amb compte ja que aquest et pillen segur per que en ocasions, tot i anar fitxant-me, no he vist el radar i en canvi estaven parant.
... Per sort com que el meu Disco no pasa mai de 80km/h....