Forum
qui es be a la trobada iberica!!
dons axos mateix, soc del costat de granollers, a 20 minuts i magradaria queda amb la gen de catalunya que baxes capa el encuetro iberico 2007, yo baxo amb defender 90td5 i la xicota, qui mes es be que nomes son 6 o 7 hores de cami sense para, jejeje
Si vols trobar companys de ruta per l'Ibèric, millor que passis per http://miarroba.com/foros/ver.php?foroid=1004759&temaid=6520491
a reveure
ok merci per tot, el divendres bax intenta ferme de senglars 4x4 i no bax pode perxo no em bax mira del tot la pagina ara op tornare a intenta i mo mirare, pero gracies per tot
Jo baixare amb un 109. Sortire desde Tarragona la matinada del divendres. Pensa que el series amb prou feina fa el 90km/h de punta. Tambe baixen el comapnys Txus i Roger. Suposo que vindra algu mes. Pero tal i com ha comenta l'Angel, mira a la pagina de senglars.
Salut i ens veiem!
ja e mirat la pagina i e escrit al post que ya referen a aquet tema i a bien 2 apuntas i me afagit a eys, mersi perxos
jajaj dacor, a ja si estas als senglas 4x4 ja nirem quedan amb tots
sino digem alguna cosa i quedem a finals dagos principis de setembre
Bones soc de Girona jo baixo al IBERICO amb un defender 110 i remolc en principi surtu a les 6/7 del mati per que tinc unes 11 hores de viatge, si voleu que ens trobem algun lloc estare encantat, de quedar, en pricipi baixa un company amb un dicoveri. Us deixo el meu movil 669486671.
Si no ens veiem a la carretera ens veurem al Iberico.
on vas tant d'hora??? jo he quedat sobre les 8 del matí en principi amb un altre noi a l'estació de servei MEDAS. després anirem baixant i ens reunim amb els de senglas 4x4, el ritme de baixada serà de 70 o 80 Km/h. si t'hi vols apuntar, cap problema!!! jo tot aquest mes estic de vacances, si vols podem quedar aquest cap de setmana i parlem i ens coneixem!
deixa'm un missatge aquí o al mòvil: 685 01 41 77.
Bueno,desearos a todos los que os desplazais desde CATALUNYA al IBERICO,un buen viaje y mejor estancia,esperamos fotos
Un abrazo 😉