Forum
que musica escuxais en las rutas??¿¿
hola a tots! dons jo quan vaig per el camp soc un "maquinero" i escolto "the v8´s sound" ,quan toca trepitjar asfalt me he tornat molt "casola": mishima,manel,sanjosex,els amics de les arts...pero no li faig cap lleig als wilco o al gran jhonny cash!
Doncs jo escolto de tot:
quan venen els crios basicament Pirritx eta Porrotx, quan vaig sol la radio (Catalunya Radio) o musica (RAC105) y de viatge sesenterus Lone Star, Los Brincos, Los Salvajes, etc. si vull algo de marxa Metallica, Rammstein, Iron Maiden.... i la que m'agrada mes: Jimi Hendrix, Lou Reed, TRex, Pink Floyd, ... etc. si tinc presa: Ramones, Clash, Sex Pistols, Guns&Roses, Nirvana... i per gaudir d'una carretera pirenaica... Neu! a tot volum...
ja se, ja se... soc un carroza que li volem fer... ;D
Suposo que tot això és música LEGAL, degudament comprada i pagada en establiments autoritzats NOOO ?? ;). Hi ha una tal "Sinde" que fot més por que un nou soroll a la transimissió del darrera ....
("Sin acritud", que deia aquell )
Salut !!!
Entre CD's, DVD's, LP's, EP's, cassetes, singles i deme's cose's per amagatzemar musica comprades a totarreu del mon i tinc uns 200.000 discos a casa, tots, absolutament tots amb el seu precinte original o segell oficial i de molts en tinc les factures i tot (i no es broma)... que lo de la Sinde i el Ramoncin ja els hi val!
Per fer un simil... imagineu que cadascú qué compres un LR o una peça de LR encara que fos no-original tingues que pagar un royaltie a una asociacio privada (posemne per cas el CLRTTE, jejejeje)... pero, encara millor: qualsevol que compres un cotxe o una peça tindria que pagar aquest royaltie per si de cas un dia posaba alguna peça de LR i els garatges i mecanics per que posen les seues mans a sobre de LR's o de qualsevol cotxe per que s'aplica la primera norma i finalment qualsevol peatò tindria que pagar el royaltie per que anant pel carrer pot mirar un LR!... manda cuyons!
;D ;D ;D ;D
Una vergonya és que un CD valgui 20 € quan el preu de producció és de pocs cèntims. Els vinils eren cars perquè el vinil verge era car.