Forum
Què més fa falta?
Es tracta d'un remolc australià (només hi manca una bona companyia, per gaudir-lo al 100% en aquest inmens territori australià. Ja, ja, ja.!!!) :
Bon apétit!
Quina passada !!! Imaginació al poder !!!
Els amics de "Foro Camper" deuen al.lucinar.... tot i que una vegada vaig sentir a un aventurer que deia: "Si vols estar com a casa, queda't a casa" ....
Salut.
Quina passada, qui pogués tenir quartos per comprar-li auqesta llaminadura al Range.
A veure... el paio aquest suca el remolc dins de l'aigua fins el sostre, passa per fang i trialeres, l'inclina en tots els sentits... i quan obre la nevera i els calaixos resulta que tot és net i endreçat a tal punt que ja voldria jo tenir el despatx axí d'impecable. És que no se li ha trencat cap de les copes de vidre, ni cap plat. La idea em sembla collonuda, però al video em grinyola alguna cosa. Voleu dir que no exagera?
A veure... el paio aquest suca el remolc dins de l'aigua fins el sostre, passa per fang i trialeres, l'inclina en tots els sentits... i quan obre la nevera i els calaixos resulta que tot és net i endreçat a tal punt que ja voldria jo tenir el despatx axí d'impecable. És que no se li ha trencat cap de les copes de vidre, ni cap plat. La idea em sembla collonuda, però al video em grinyola alguna cosa. Voleu dir que no exagera?
home, si t'hi fixes, quan fan 4x4 el remolc està ple de fang i pols.... Quan fan la demo del que porta el remolc, està tot net i polit. Per tant, està clar que ensenyen tot el que te el remolc, però no desprès de fer 4x4..... Tot i això, ensenyen unes juntes de goma, que pot ser son prou hermètiques per la pols... no se, es tindria que comprovar de veritat....
Si realment fos tant hermètic com volen vendre, seria una passada. El tema copes, no em preocuparia: n'hi ha de plàstic, gruixudes i de qualitat per substituir el vidre en casos com aquest.