Necesito consell so...

Avisos
Vaciar todo

Necesito consell sobre RR

8 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
812 Visitas
(@francesc)
Respuestas: 248
Topic starter  

Hola companys ¡¡
Fa dies que la familia esta insistin amb cambiar el nostre DEFENDER 300 TDI (amb motor TD5); per una cuestio nomes de comidatat. Per aquesta rao, estic miran de cambiar el DEFEN, per un RR (he posat anunci en cambi).
I miran, miran,  mha sortit  un particular que mho cambia per un RR 2.5 DT SE del any 2000 i amb 185.000 km. Amb tots el extras (inclou suspemsio neumatica i climatizador).
Evidentment per fora i per dins esta perfecte, pero amb fa una mica de respecte perque pel carrer no veig NI UN CORRENT ¡¡¡
Que amb podeu dir d´aquet model ¿?

molt agarait per endevant ¡¡¡

(@JORDI-VM)
Respuestas: 371

Hola.
El cotxe es molt còmoda,pero son cotxes que donen molts problemes elèctrics i de suspensió,el motor que portà es un BMW  6 cilindres amb linea que es una mica torpe a no ser que porti una centraleta suplementaria de potencia,que llavors ja cambia una mica,son cotxes que com no tinguis mitjans i coneixements mecànics i pogis fer tu totes les coses serà un pou sense fons,fins i tot als concessionaris Land els i costa entendre de aquest cotxes.
Fes servir el buscador i busca P38,que es com es diuen aquest Range Rover.
Al meu pare ni boig el cambio per un Defender si algú mes te contesta ja vorals que te diuen el mateix.
Salutacions d'esdevenir Bcn (Sant Martí).

ResponderCitar
(@francesc)
Topic starter  

GRACIAS Jordi-VM
Jo soc de la mateixa opinio. Encara que no soc un entes en la materia.
Per aixo volia saber l´opinio d´aquet foro que sempre m´ajudat a pendre deciçions.
Jo del meu DEFENDER estic encantat. Ni un problema desde fa anys.
Pero la dona i els nanos buscan algo mes de comiditat ¡¡¡

amb seble que seguire amb el meu DEFENDER

salut i gracias

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bon vespre Francesc,

Ja se sap que a vegades la família empeny de valent, i al final tenim que acabant claudicant. Si no et queda altre remei, jo penso que el traspàs lògic seria buscar un Discovery II amb el motor 300tdi o bé amb un TD5. Amb una mínima preparació (suspensió elevada 2 polsades, més uns pneumàtics més muntanyencs) es comportarà força bé per camins i quasi no perdrà la seva comoditat per carretera.

No sé si has tingut ocasió de pujar dins un Disco II o fins hi tot “catar-lo”, però si pugeu al Nacional d’Ordesa seria una bona ocasió per recavar informació, opinions dels propietaris, o fins hi tot que algun us portés a donar un vol.

Jo mentre el cos aguanti gaudiré del meu Defender, però a vegades em miro els Discos II de manera “lasciva”. Quan en vaig provar un...  la seva comoditat en marxa, la suavitat del canvi de marxes i el pedal de l’embragatge... bufff quina diferencia!  ::)

Ja ens diràs com acaba tot plegat.  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@francesc)
Topic starter  

Hey ¡¡ Hola Carles ¡¡
Pues es que de Discovery 300 TDI ja he tingut una pila d´anys. El vaig compra nou a Land Motors
I la veritat es que SUPER encantat amb ell. Era un 300 TDI de 3 portes. I pel teme portes; amb el neixament del meu fill, es feia molt incomodo d´entrar el cuco i vaig cambiar a un toyota land cruiser 5 portes (nou);
Es per aquet motiu que m´agradaria un Range (sempre m´agaradat) i mai he tingut l´oportunitat.

Jo pensaba amb un RR 300 TDI classic, amb bon estat, pero el que hi ha al mercat tenen una pila de kms (>200.000).
i al sortir aquesta oportunitat del RR 2.5 DE SE, encara que m´agrada, amb fa respecte tanta electronica. Per aixo consultaba la vostre opinio......

salutacions
francesc

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Doncs sí, et costarà força trobar un RRC 300tdi en condicions acceptables. Cal tenir en compte que tenen uns 20 anys d’antiguitat, força desgast, i un munt de batalles viscudes.

Nosaltres només som jo i la dona. Però si tingués canalla i necessitat d’omplir-lo de trastos  (com a ben segur deu ser el teu cas), i a més havent passat ja per la bona experiència de tenir un Disco II, per una necessitat imperiosa, l’altre que em plantejaria seriosament seria un Disco 3.

Ara comencen a estar a preus raonables, hi han forces unitats al mercat d’ocasió en bon estat, que no han trepitjat pràcticament mai una pista, i que amb una preparació bàsica és sorprenent com treballen per muntanya.

Apa, no t’atabalo més que semblarà que la teva dona m’ha pagat comissió. Si estàs igual d’embadalit del teu Defender, com jo n’estic del meu, no et deixis entabanar per la família.  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Jo del P-38 m' en oblidaria es una caixa de sorpresas normalment desagradables.
Si trobas un R.R.C. en bones condicions es una bona opcio,sino el Discoll.

Enviado desde mi LG-E610 mediante Tapatalk

ResponderCitar
(@landriver)
Respuestas: 72

Hola: Pels kms no et preocupis,el RRC te el mateix motor que els discoverys que gastes o inclus una mica mes depurats, et puc dir que el range es mes cómode per que porta el amortidor central i te mes comportamen turisme no barqueja tant com el disco, es mes baixet de sostre i ajuda una mica amb el consum sense oblidar que escala igual de bè que el disco.
Salutacions.

ResponderCitar
Compartir: