Forum
presentasio a casa cat
Benvingut nano!
M'encanta el blau d'aquest Defender, queda perfecte amb les barres.
Tu i jo ens hem vist en algun trial amb la gent dels Suzukis i les Cabras sinó vaig errat, però no et sabria posar cara!
Benvingut Josep. Si et passes per aquí regularment, estaràs informat puntualment de totes les mogudes en les que ens apuntem (sortides, trobades, els famosíssims sopars dels dijueves a la Garriga, peticions/oferiments d'ajuda in situ, etc).
Suposo que ja n'estàs assabentat, però per si de cas et recordo que d'aquí un parell de setmanetes hi ha la X Trobada Nacional del Club. Tens l'oportunitat de gaudir d'un cap de setmana inoblidable, tot gaudint del teu Defender per recorreguts preparats i envoltat d'addictes als Land Rovers de tota mena i condició. Pots venir sol, en parella, amb la família, amb la sogra, amb el periquito, etc. :icon_biggrin:
Et passo l'enllaç on hi ha més informació. https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=166.0
Dels Catalans en baixem una bona colla i la gresca està assegurada. Espero que ens veiem per allà. :thumbsup:
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona,) als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Benvingut desde Llagostera... no tindras res a veure amb el taller de motos...jejeje
no t´he vist circulant,, pero si et veig i sens pitar un Disco 300 granate akest soc jo..
Salut 😉
Ja l'he vist el teu cotxe, vam coincidir al circuit de Vall-Llobrega. Ho peta molt la suspensió de radera hehe