presentasio a casa ...

Avisos
Vaciar todo

presentasio a casa cat

7 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
816 Visitas
(@CURTO)
Respuestas: 41
Topic starter  

hola despres de pasar per presentacions i pasarela que millo que pasa per casa .

soc de girona  sant feliu de guixols conegut com curto i aquesta es la tartana  ;D salut jaja

(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Benvingut nano!

M'encanta el blau d'aquest Defender, queda perfecte amb les barres.
Tu i jo ens hem vist en algun trial amb la gent dels Suzukis i les Cabras sinó vaig errat, però no et sabria posar cara!

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut Josep. Si et passes per aquí regularment, estaràs informat puntualment de totes les mogudes en les que ens apuntem (sortides, trobades, els famosíssims sopars dels dijueves a la Garriga, peticions/oferiments d'ajuda in situ, etc).

Suposo que ja n'estàs assabentat, però per si de cas et recordo que d'aquí un parell de setmanetes hi ha la X Trobada Nacional del Club. Tens l'oportunitat de gaudir d'un cap de setmana inoblidable, tot gaudint del teu Defender per recorreguts preparats i envoltat d'addictes als Land Rovers de tota mena i condició. Pots venir sol, en parella, amb la família, amb la sogra, amb el periquito, etc.  :icon_biggrin:

Et passo l'enllaç on hi ha més informació. https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=166.0

Dels Catalans en baixem una bona colla i la gresca està assegurada. Espero que ens veiem per allà.  :thumbsup:

Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona,) als peus del Montseny.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@xavi disco)
Respuestas: 63

Benvingut al foro company

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380

Benvingut desde Llagostera... no tindras res a veure amb el taller de motos...jejeje

no t´he vist circulant,, pero si et veig i sens pitar un Disco 300 granate akest soc jo..

Salut  😉

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Ja l'he vist el teu cotxe, vam coincidir al circuit de Vall-Llobrega. Ho peta molt la suspensió de radera hehe

ResponderCitar
Compartir: