Forum
MAPA RUTA PEL MONTSENY
Hola, a tots
Per fi ja tinc el Sèrie a casa. Desprès de fer motor i canvi. Ara haig provar-lo bé fen km.
Per això aquest dissabte, 27 m'agradaria fer la ruta que veu fer setmanes enrere pel Montseny.
No disposo de GPS ni tampoc entenc de cartografia.
Algú hem podia explicar el itinerari a seguir de una manera senzilla?.
En principi he pensat fer una ruta de mig dia fins on arribi i anar a dinar a casa. Si algú més es vol apuntar no més ho ha de dir.
Gràcies,
Salutacions.
Quina bona notícia! Dissabte les previsions són de pluja. Si el vols provar perquè no fas la pista que vem fer aquell dia amb en David? Pots fer tota la cornissa de la Serralada Litoral. No té pèrdua i sempre tens com a referència el mar.
Hola Wilk
També es una bona idea ja que es la meva primera sortida.
L'entrada era per la carretera que va de Alella a Vallromanes oi ?
T' apuntes ?
De tota manera tambè m'agradaria saber la ruta del Montseny per fer-la.
Salutacions
Hola SNAIL 88
Si em passes el teu mail, t'envio el rutòmetre. Si no, qualsevol que coneguis dels que hi vam anar, te'l pot fotocopiar.
Hi ha unes coordenades, com a referencia de llocs de trobada, però tot està fet indicant els canvis de dirección i -crec- et será força senzill d'anar seguint.
Hola SNAIL 88
Si em passes el teu mail, t'envio el rutòmetre. Si no, qualsevol que coneguis dels que hi vam anar, te'l pot fotocopiar.
Hi ha unes coordenades, com a referencia de llocs de trobada, però tot està fet indicant els canvis de dirección i -crec- et será força senzill d'anar seguint.
Moltes gràcies, HORIZONTES
Te envio el meu mail.
Salutacions.
Moltes gracies, de nou HORIZONTES :notworthy:
Le rebut perfectament.
Esta molt,molt bé. Es molt clar de segur que si em perdo serà per saltar-me alguna de les teves indicacions.
Salutacions,
PD Espero coincidir en properes sortides i poder coneix ens en persona. 🙂
Horizontes, jo també el voldria, el rutòmetre. T'he enviat un mail, però per si no el reps bé, aviam si me'l pots fer arribar a peseto1450@gmail.com
Gràcies per endavant!