presentacion desde ...

Avisos
Vaciar todo

presentacion desde La Seu d'Urgell

17 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
939 Visitas
caladi
(@caladi)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 128
Topic starter  

Buenas tardes, tras realizar presentacion en general lo hago ahora en grupo Catalunya , aquí desde  La Seu d'Urgell-Lleida, tras haber tenido hace años un RR vogue se 3.9 manual (  como coche de diario) :), me he comprado un vogue del año 1987, bastante modificado:
Homologado ahora con motor 300tdi, conserva su cambio manual del antiguo motor gasolina con la marcha atrás al lado de la 1ª, cabrestante, muelles mabilsa, doble amortiguador bilstein por rueda, snorkel y demás cosas.
Estoy encantado con el no corre como el antiguo 3.9 pero es otra filosofia de TT, es un tractor

Gracias a Xavi- excelente persona- de Landclassics, voy consiguiendo todo lo que me hace falta para acabar de ponerlo a mi gusto.
Saludos
Carlos

Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut i salutacions des del Maresme.

ResponderCitar
(@Lepiland)
Respuestas: 1393

Benvingut des de Sort. . .

Alfons

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Benvingut des d Andorra, disfruta d aquest gran cotxe!

ResponderCitar
(@Lepiland)

El que em sorpren es això de la MA al costat de la 1ª.

Creia que tots els Lands ho tenien aixi, al menys els classics SI-SII-SIII-RRC siguessin benzina o diesel.

Alfons

ResponderCitar
 MAS
(@MAS)
Respuestas: 202

Benvingut desde Tàrrega.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Creia que tots els Lands ho tenien aixi, al menys els classics SI-SII-SIII-RRC siguessin benzina o diesel.

Alfons

Alfons, el meu anyorat ex-Discovery 200tdi, tenia l amarxa enrere al costat de la primera. En canvi, el meu estimat Defender 300tdi, te la marxa enrere oposada a la 5ena.

Una abraçada.

ResponderCitar
(@Lepiland)

Alfons

Alfons, el meu anyorat ex-Discovery 200tdi, tenia l amarxa enrere al costat de la primera. En canvi, el meu estimat Defender 300tdi, te la marxa enrere oposada a la 5ena.

Una abraçada.

De Defender no deia res.
No he pujat mai en cap Defender 🙁

Alfons

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut caladi, el Range està molt maco i se’l veu força sencer, segur que el bon amic Xavi et cuida bé.  :thumbsup:

Què gaudeixis del teu Land Rover per molts anys. Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), al baix Montseny.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Doncs sí, Caladi, "pedazo maquinón t'has agenciado". Té molt bona pinta. Suposo que en Xavi  ;D ;D et deu tractar bé ¿oi? Dus 2 adhesius de Landclàssics i la plana web al vidre de darrera...
Per cert, benvingut a aquest Club i foro.
David.

P.D. pel Xavi: és que fa massa dies que no ens veiem i tinc mono... jejejeje! 😉

ResponderCitar
(@landdamo)
Respuestas: 103

hola caladi, soc del pla de sant tirs i tinc un td5 gris, si vols fer alguna ruta som uns quants que i nem tot sovin, et deixo el meu movil per si em vols trucar i donar-me el teu per si al dia que surtim ens truquem, ahir vam anar a xafa una mica de neu. fins aviat.

ResponderCitar
(@landdamo)
Respuestas: 103

bon nadal Mas, ja ens veurem, aviam si fem alguna sortida i records al j maria. fins aviat

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

El mundo es un jodido pañuelo, querido Carlos. El otro día pensaba en ti para contarte que vendí el Terrano y desde hace unas semanas tengo un Discovery 300, pero veo que te has adelantado. Me alegra mucho saber que ya tienes tu "tractor" y poder volver a leerte.
Un fuerte abrazo.

Juanma

ResponderCitar
caladi
(@caladi)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 128
Topic starter  

Pequeño pañuelo y tanto, por aqui andamos tras años de tener patrol gr, he vuelto a lo bueno de verdad, a los Range classic. Ya colgaré mas fotos
Buenas fiestas a todos
Carlos

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola Caladi,benvingut a la "casa gran"!

salut!

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: