Forum
Presentació des de la Seu d'Urgell
Molt bones, després de fer la presentació a la plana general, també em presento als companys mès propers,
Em dic Àngel ( eliestel ) i visc a la Seu d'Urgell, per fí ha arribat a les meves mans un 88 de l'any 82, el cotxe està bastant bé per la edat que té , pero ja se sap que quan canvia de mans alguna coseta se l'ha de fer, je,je.
Doncs aixó que qualsevol cosa estic a la vostra disposició i donar-vos les gracies per tot lo que he llegit i vist en les fotos i que de ben segur en seran de gran ajuda.
Molt benvingut!
Aquí hi ha el mite de que si no hi ha fotos no existeix, així que penja alguna imatge d'aquesta meravella, que, per altra banda, tampoc no estarà mai al 100% per que sempre li voldràs fer coses (segurament)!
Una salutació
Mik
Tal com t’he comentat en la teva presentació a “Bienvenidas y Presentaciones”, benvingut Àngel. Ara et toca “empaparte” de coneixements i mica en mica anar posant al dia el teu estimat series.
Estarem frisosos per anar tenint noves de la seva evolució. 😉
Carles (GASSMAN)
Doncs tal i com també he fet al foro general, nomès donar-vos les gracies per la vostra acollida i tant de bó, com diu GASSMAN " mica en mica " , s'haurà de posar al dia i sereu convenientment informats, a veure si tinc una estoneta i començo a fer-li fotos i a ficar-li la mà a sobre.
Torno a donar-vos les gracies.
Salut