Forum
presentacio.
Salutacions companys de catalunya,,no acostumo ha estar per aqui,, normalment soc al foro series,,em presento,soc de badalona i aquest es el meu ligero,,
Ara ja puc circular,, bueno, dilluns vaig itv, amb portes!,,us agrairia si hi ha algun ligero per provincia de barna y voltans per veure i fer fotos arquillada,gracies.
Una salutació Joan! Benvingut a casa teva!
Segur que surt algú amb les teves mateixes preferències, som com una plaga, tots plegats.
Mik
Benvingut Joan i felicitats per aquest tros de Ligero, té molt bona pinta !!! :thumbsup:
Per aquí hi ha una mica de tot, i a ben segur que algun coetani amb Ligero o Series sortirà.
Passat per aquí de tant en tant per estar informat del que es va fent, i si tens ocasió apunta-t’hi, hi han alguns companys que de tant en tant queden per a fer alguna sortideta, o també quedem per anar plegats a algun esdeveniment com poden ser competicions o fires, i a més, intenten quedar més o menys una vegada al mes per sopar plegats i xerrar de la nostra afició, i de tot el que l’envolta (el coneguts “dijueves” al restaurant JOVI de la Garriga). ;D
Una salutació des de Sant Pere de Vilamajor, als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
ok,, gassman,, estare penden i a la propera ben segur mapunto,,espero passar itv sense problema.gracies.
Benvingut
Per aqui en els voltans de Barna escasseigen els Series i els Ligeros.
Tranquil els de la ITV de Badalona són bona gent, jo hi vaig dos cops l'any. ;D ;D ;D
Salutacions
hola, Joan cigronet, saps qui soc, el meu nick en delata, son el germa del streiquer, el jordi beltran, de judo, com va noi.
Has pintat el teu ligero, jo he venut el meu series per agafarme un defender 110.
Es una pena no tenir el series pero ara esta en bones mans, un salut joan soc el david beltran. el meu numero es el 606310907. La proxima sortita que fem vina home, un salut i bona tarde joan.
el series junt amb el defender abans de marxar cap a Mallorca!!

Seras....el nom et delata..jijiji. .tu tb per aqui..Jajaja.
Has venut el series verd...una pena.
Si le pintat..ta guapu no?? Ta perfecte de tot ara. .mo et preocupis a la propera si ens veiem..salutacions..company.