Forum
post party 2013
Bueno....pues muchas gracias a todos por venir a mi pueblo y espero OS haya gustado....
A estas horas y todavía estoy preparando el viaje a Andorra...para mañana.....
Me gusta esa idea de Dariso de hacer una en la montaña....ya pensare en algo....rutita pistera y cenar al campo....unmmmmmm me gusta...que OS parece?
Que buen sabor de boca se me ha quedado hoy con la gente que ha venido...hay que repetir...un saludo a todos
Bon sopar, bona xerrada i bona companyia, ha estat tot un plaer fer-la petar amb vosaltres. Dispossat per la propera, pero si us plau veniu en Land Rover home ;D ;D.
A mi no pots dir, ehhh !!!! Company de plat, jo si he vingut amb el meu Land !!!
::) 😮
Un veritable plaer coneixe-us a tots.
Em sembla una bona idea fer un soparet bucòlic al camp, i ja que estarem al camp...... ;D ;D ;D
Jo portaria la llum i una mica de música... les botifarres q les porti un altre!
;D ;D ;D
Un plaer senyors!! Ara suposo que tots vau quedar amb gana no? jajja
Juan.ki, preciós el range, a la próxima li portem companyia pobre jeje
Miquel, toca veure'ns fora la taula tens raó! Haviam que s'hi pot fer, gasss!
A la resta fins aviat!! I disfruteu de l'xtrem els afortunats.. 🙁
Hey al Loro botifarras bonisimas de
la Batlloria mols de vosaltras ya las eu
menjat us las merejeu
salutacions MARTI
Que bé que us ho vareu passar, canallots! 😉 El que millor es va saber ubicar a taula va ser en Josep Maria: que punyeteru! ;D I que valenta la Mar! Tants homes curtits a base de Land Rover i ella allà enmig!
Felicidades por la iniciativa, Nacho & Nachete!
Me encanto estar en la cena y conocer a mas jente ,la comida genial
Venga cuando se monta la proxima que le he cojido el gusto.
Haber si me dan el coche para la proxima y lo llevo que lo tengo en corte y confeccion
fasterkiko; aquí te dejo uno de los videos que grabe con la Go Pro de mi hijo. a ver si te gusta,
fasterkiko: no es merixen, gracies a tots vosaltres. si algu dels que anaben en el grup vol algún video seu que m´ho faci saber i mirare de enviar-li. hi han uns 30 videos.