Forum
Petita llanterna de durada ilimitada
Molt bones, amics!
Potser us dic una cosa que ja teniu "oblidada", però he trobat aquesta "petita-mini" llanterna
de leds, amb una durada, pràcticament ilimitada (recàrrega tipus "dinamo") que he comprat
per dur-la al cotxe. M'he decidit per ella degut al seu simple i senzill funcionament i per la seva durabilitat ja que és normal que viatgin durant anys al cotxe i quan s'han de fer servir estiguin inutilitzables. Us en poso unes fotos :
a "el gato largo" Decatlong, també les tenen i de diferents tamanys, jo en porto una a la bossa de la camara fotografica per quan faig alguna sortida nocturna per tal de veure els botos de la camara.
Es una molt bona eina.
Salut
Jordi
Jo en porto una a cada vehicle, una de les petites a cada clauer, una a la tauleta de nit, una al calaix del bufet de l’entrada, etc. I tal com bé dius, és important una vegada al mes donar-li a la manivela un minut.
A més, a la motxilla sempre portem unes llanternes de cap d’aquelles que van amb piles. Les actuals de Led pesen molt poc i duren un munt. Mai es sap si la ruta prevista es complicarà.
Els senyors del “el gato largo” ens tenen com a client Vip. ;D
Carles (GASSMAN)
Lo seu seria portar una llanterna recarregable sempre connectada a la bateria, per assegurar que estigui carregada quan faci falta
Blop! El problema de les bateries es que es fan malbé, i si s'està carregant sempre encara més.
Aquesta solució de la manivela (o similar, jo en tinc una amb gatell) és que la llum no dura massa, però tu li pots donar a la manivela i es carrega en segons, és, per dir-ho suaument, una llum "de tracció animal", i això la fa útil en situacions on no tens alimentació
Salut!
Ja n'he fet servir d'aquestes i no em convencen gens. Només fan llum mentre gires o pocs segons més. No són pràctiques
Jo en tinc alguna i és cert que dura poc... però imagino que hi haurà les versions bones que manxan una estona aguanten una mica més. La que jo tinc dura uns quants minuts