Petita llanterna de...

Avisos
Vaciar todo

Petita llanterna de durada ilimitada

7 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
775 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Molt bones, amics!
Potser us dic una cosa que ja teniu "oblidada", però he trobat aquesta "petita-mini" llanterna
de leds, amb una durada, pràcticament ilimitada (recàrrega tipus "dinamo") que  he comprat
per dur-la al cotxe. M'he decidit per ella degut al seu simple i senzill funcionament i per la seva durabilitat ja que és normal que viatgin durant anys al cotxe i quan s'han de fer servir estiguin inutilitzables. Us en poso unes fotos :

sube

share image

imagen

subirimagenes

subir imagenes gratis

sube imagenes

(@Perera)
Respuestas: 116

a "el gato largo" Decatlong, també les tenen i de diferents tamanys, jo en porto una a la bossa de la camara fotografica per quan faig alguna sortida nocturna per tal de veure els botos de la camara.

Es una molt bona eina.
Salut
Jordi

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Jo en porto una a cada vehicle, una de les petites a cada clauer, una a la tauleta de nit, una al calaix del bufet de l’entrada, etc. I tal com bé dius, és important una vegada al mes donar-li a la manivela un minut.

A més, a la motxilla sempre portem unes llanternes de cap d’aquelles que van amb piles. Les actuals de Led pesen molt poc i duren un munt. Mai es sap si la ruta prevista es complicarà.

Els senyors del “el gato largo” ens tenen com a client Vip. ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Lo seu seria portar una llanterna recarregable sempre connectada a la bateria, per assegurar que estigui carregada quan faci falta

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Blop! El problema de les bateries es que es fan malbé, i si s'està carregant sempre encara més.
Aquesta solució de la manivela (o similar, jo en tinc una amb gatell) és que la llum no dura massa, però tu li pots donar a la manivela i es carrega en segons, és, per dir-ho suaument, una llum "de tracció animal", i això la fa útil en situacions on no tens alimentació

Salut!

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Ja n'he fet servir d'aquestes i no em convencen gens. Només fan llum mentre gires o pocs segons més. No són pràctiques

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Jo en tinc alguna i és cert que dura poc... però imagino que hi haurà les versions bones que manxan una estona aguanten una mica més. La que jo tinc dura uns quants minuts

ResponderCitar
Compartir: