Forum
¿Cuándo acabará esto?
Seguimos en racha. Aún estoy convaleciente, desde hace más de 3 meses con las fracturas de la meseta tibial, que me ha derivado con una tendinitis de los tendones de la rodilla, que ayer ... nuevo percance. Hoy ya no podía aguantar y he ido al oftalmólogo : una herida en la córnea, con un cuerpo extraño incrustado. Han debido raspármela, para eliminarlo y ahora estoy echando chispas
Animo y paciencia que de todo se sale, yo estuve seis meses con una mano que no sabian si podría volver a ejercer de mecánico porque no podría hacer fuerza y mira, más cabezón que un mulo asomado a un barranco. AAAAAnimo.
Naaaaa.... epoca de pupita... 🙂
Yo me arranqué de una tirada.
Tobillo, tiibia pa fuera, peroné en dos, humero, 2 costillas y algun diente.
Un par de viajes por los quirofanos, una epoca de hospital una año de baja y mucha mucha y dura rehibilatation....
Y casi casi mejor que antes... ;D ;D ;D
Mucho animo y mucho nolotil.
En cuatro dias nuevo!!! 😉
Ostres noi estàs en "racha"... 😮
Jo crec que la propera ruta a organitzar serà fins al Santuari de la verge de Lourdes, a veure si et treus del damunt aquest mal "fario". ::)
Paciència i que et milloris.
Carles (GASSMAN)
Sí, nois.
Em sembla que, ni a una illa deserta estaria tranquil : segur que em cauria de la palmera, a l'anar a recollir un plàtan!!!!!
Pues esperemos que termine pronto, que ya llevas unas cuentas. Pero recuerda que lo que no te mata te hace más fuerte.
Mucho ánimo.
HORIZONTES recupera't haviat que tinc una cosa per tu i aquest ull el necesitaràs per veure-ho millor.
Ànims i endavant..
HORIZONTES recupérate pronto que tengo una cosa para ti y este ojo lo necesitarás para verlo mejor.
Animos y adelante...
Que et milloris! T'haurem de posar dintre una bombolla, perquè no et passi res. 😉
Sí, nois. Arriba un moment que ja quasi estic acomplexat de mi mateix!
Si, muchachos. Llega un momento en que ya casi estoy acomplejado de mi mismo!!!
Y, ¿qué tal si la próxima salida (para rememorar las excursiones de Albert i Josep Ma.) la hacemos a Fátima?
!Collons "horitzons" (rima)¡ !deixa quelcom pels demes¡
I cuidat qu' aquesta “sortida sorpresa” l’hem de fer abans de que nevi massa¡¡¡¡
!sobretot no surtis de casa i tanca bé la finestra que no et refredis¡ 🙂
Bé seriosament: esperem que tot plegat siguin ensurts i que et recuperis totalment, que es el que importa (i si potser aviat millor)
Josep
Sí, Josep.
Compta que he dit a la Maita que no ompli gaire la nevera per que m'hi ficaré una estona cada dia, a veure si així em conservo una mica millor!!!!
Moltes gràcies a tots pels bons desitjos.
A cuidar-se amic horizontes, amb la de mont que portes a les esquenes en pitjors places auras torejat
Cuidat...
Josep m
Sí, Josep M.
Jo, t'asseguro que ho intento, però els mals esperits no em deixen! Dec haver trepitjat m...
Albert. Si veiés doble, disfrutaria el doble el que he de veure. Però no, fora de bromes, això sembla que ja està enllestit. Un antibiòtic i una pomada cicatritzant i és com bufar i fer ampolles!.
Moltes gràcies, de nou, a tots.
Miquel.
Miquel, no he vist el post fins ara. Recupera't aviat i molts records a la mestressa!