Forum
Nou a la Roca del valles!
Gent!! bon dia!!! soc en Gerard de la Roca del valles! i tinc un discovery 200tdi de color vermell amb 4 cosetes jejejejeje salutacions a tots!!!!!!!!!
Gerard, tens l'oportunitat de passar la primera proba de foc i conèixer-nos en persona. Visita el post del Dijueves 24/05/2012. 😉
ya voy preparando la mantequilla
>:( >:(¡¡¡¡Ferran!!!! No lo asustes antes de empezaaaaar... ;D ;D
Parezco el niño travieso al que hay que llamarle la atencion, y el Sr. Croqueta es mi particular rottenmeier
Bienvenido !! Repasate un poco los post de este foro que llegas a tiempo para varias cosillas 😉
Benvingut de nou Gerard-discovery, com pots veure aquesta colla sempre estan de gresca. Si t'animes a venir al sopar del proper dijous 24 només cal que ho diguis en el post corresponent amb una mica d'antelació i llestos. També tingues en compte que no només és un sopar de mascles Landroveros, també algunes de les nostres dones / novies s'atreveixen a venir, més o menys ens comportem. Una vegada hagis provat les patates braves i l'arròs caldós ja estaràs irremediablement perdut... ::)
Animeu-vos. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
P.D: Normalment en aquests sopars es parla de tot i de res. A vegades fins hi tot aconseguim parlar de Land Rover's !!! :laughing7:
Benvingut Gerard a la nostra/teva gran familia Landrovera, t'esperemt al dijueves !!!
Xavi
😉
Ja em va be la gresca XD m'agrada m'agrada!!! doncs fare el que pugui per anar! Com a molt tard dimarts dic algo i a veure si la xicota vol venir tambe!!! Que sera mes dificil que sortir del fang amb el disco!! XD jajajajaja!!!
doncs benvingut per aqui!! ves amb compte amb qui t'ajuntes d'aquesta colla!!! que el més caxondo es un que fa 3 anys que té el cotxe desmuntat ;D ;D