NOMÉS PER SOCIS: RE...

Avisos
Vaciar todo

NOMÉS PER SOCIS: REPETICIÓ DEL PROCÉS DE VOTACIÓ DE LES ASSEMBLEES

4 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,321 Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Bon dia companys socis,

Després de la currada que ens hem fotut per tirar endavant amb el nou procés d’assemblees telemàtiques, la maleïda informàtica ens ha donat pel sac.  >:( >:( >:(

La JD aquest matí ha emès un comunicat explicant el motiu per el qual es tindrà que repetir el procés de votació telemàtica. Per la meva part intentaré tornar a ajudar a tothom que necessiti un cop de ma.  😉

Si us plau llegiu-vos amb calma el comunicat, i si alguna cosa no us queda clara, no dubteu en dir-m’ho.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=95268.0

Vinga nois, que ara ja sabem com funciona això i en un moment ho tindrem fet!!!  ;D

Salutacions,

Carles (GASSMAN)

(@tthoms)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 67

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, puta informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

Enviat des del meu HM 1S usant Tapatalk

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, P informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

A veure, como dijo Jack el Destripador, Vayamos por partes...  8)

- Si ja estaves en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) i ja et vas donar d'alta en el sistema de votacions on-line, només caldrà que tornis a votar el diumenge 23.

- Si algú es va despistar i no es va inscriure en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) ho podrà fer el dissabte 22.

- Si algú no es va donar d'alta en el sistema de votacions on-line, ho podrà fer el dissabte 22.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, P informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

A veure, como dijo Jack el Destripador, Vayamos por partes...  8)

- Si ja estaves en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) i ja et vas donar d'alta en el sistema de votacions on-line, només caldrà que tornis a votar el diumenge 23.

- Si algú es va despistar i no es va inscriure en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) ho podrà fer el dissabte 22.

- Si algú no es va donar d'alta en el sistema de votacions on-line, ho podrà fer el dissabte 22.

Ah!!! i si algú no va fer res de res i ara es vol afegir a les assemblees, ara també ho podrà fer.  😉

ResponderCitar
Compartir: