Avisos
Vaciar todo

AVÍS PER A SOCIS!!!

13 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,617 Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Bona tarda companys socis,

Recordeu que aquesta matinada, a partir de les 00:01 hores del dimarts dia 18, comença el període de 24h per donar-se d’alta al nou sistema d’assemblea telemàtica.

Us faig un breu resum de com anirà tot plegat:

- Durant tot el dimarts dia 18 d’abril us podeu donar d’alta al sistema de votació on-line, podreu llegir els punts de les dues assemblees que es realitzaran (una extraordinària, i una ordinària),  i les podreu debatre per escrit en els subforos/post que la JD mostrarà a partir de les 00:01h. Durant tot el dimarts 18 es podrà “xerrar i opinar” igual com ho faríem en una assemblea presencialment, però aquesta vegada serà per escrit, i la JD respondrà en la mesura del possible a tots els precs que els hi formuleu.

- A partir de les 24:00h del dimarts 18 finalitzarà el període d’inscripció i de debat de les dues assemblees.

- Des de les 00:01h i fins a les 24:00h del dimecres dia 19 d’abril, s’obre el període de votacions pròpiament dit. IMPORTANT: Qui no estigui donat d’alta al sistema de votacions on-line del dia 18 ja no podrà votar telemàticament el dia 19 al que s’hagi debatut a les dues assemblees.

Us passo uns quants enllaços a post que ha creat la JD on s’explica amb més detall tot el procés. RECORDEU que els assemblees no apareixeran visibles fins aquesta matinada a partir de les 00:01h del dimarts 18.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=95138.0

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=95238.0

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=95165.0

RECORDEU:

Dia 18: Dia per donar-se d’alta al sistema de votacions, llegir els punts de les assemblees, i debatre el seu contingut si s’escau.

Dia 19: Dia per les votacions (només per els socis que el dia 18 s’hagin donat d’alta en el sistema).

Espero de debò que participeu.

ARA NO HI HA CAP EXCUSA PER A NO PARTICIPAR ACTIVAMENT EN EL FUNCIONAMENT INTERN DEL CLUB.

(@Perera)
Respuestas: 292

Anims que es molt facil, fins i tot un negat com jo he sapigut fer-ho servir.

Agrair a la junta el treball per fer les assamblees telematiques.

Salut,
Jordi

ResponderCitar
(@tthoms)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 67

moltes gràcies Gassman, ara mateix m'hi posu

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

moltes gràcies Gassman, ara mateix m'hi posu

:thumbsup:

Si algú té problemes en el procés que ho digui per aquí i en la mesura del possible (estic a la feina) intentarem entre tots donar-li un cop de ma.

ResponderCitar
(@tthoms)

merci, donç sí, no tinc a mà el num de soci y en el meu perfíl del foro no trovu el num, on el puc trovar? el necessito per inscriure'm en el censo no?

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

merci, donç sí, no tinc a mà el num de soci y en el meu perfíl del foro no trovu el num, on el puc trovar? el necessito per inscriure'm en el censo no?

Soci 1871

A disposar,

😉

ResponderCitar
(@tthoms)

:tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9:
No fotis!!!!!!!!!! como lo as echo???? muchas gracias!!!!!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

:tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9: :tongue9:
No fotis!!!!!!!!!! como lo as echo???? muchas gracias!!!!!!!

La part de descàrregues del foro i ha un pdf amb el cens del 2016...  ::)  😉

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

Si algú més si cal el número de soci, que em digui el seus cognoms i el buscaré.  🙂

ResponderCitar
(@miquelf1)
Respuestas: 26

HOLA GASSMAN SOC  MIQUELF1 (MIQUEL FERRER SAMA)
la gent de la JD no hem responen,llogic amb el enrrenou. Necesito el nº. de soci per apuntarme al cens a les telemetriques ja hi soc. Si t´es mes facil estic al grup de whatsapp (soc el... de dins el cotxe) 
Moltes gracies

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Topic starter  

HOLA GASSMAN SOC  MIQUELF1 (MIQUEL FERRER SAMA)
la gent de la JD no hem responen,llogic amb el enrrenou. Necesito el nº. de soci per apuntarme al cens a les telemetriques ja hi soc. Si t´es mes facil estic al grup de whatsapp (soc el... de dins el cotxe) 
Moltes gracies

Hola Miquel, envía un correu a secretario@clublandrovertt.org explicant el tu cas. El company Cuasimad et té que facil·litar el número (jo no el tinc).

Has pogut ja donar-te d'alta en el sistema on-line de votacions? (allà no demana el número de soci)

ResponderCitar
(@miquelf1)

moltes gracies are mateix ho faig

ResponderCitar
(@miquelf1)

perdona on-line de votacions estic donat d´alta

ResponderCitar
Compartir: