Forum
Nieva o no nieva?
Nois, ¿algú hem pot confirmar al llar del dia d'avui si pel Montseny, La Calma, etc, hi ha neu? Demà voliem fer un cop de cap a que el Paciente trepitgi blanc.
No sé si per la zona de Mura, Rocafort...
Jo ahir vaig anar a Girona i al pasar per l´autopista, la montanya es veu nevada.
Jo surto en una estona haviam si queda res... escric quan torni, o des d'allà si hi ha cobertura 😉
Doncs sí, Pau, hi ha neu. De fet vaig sortir ahir migdia des de Vilamajor i vaig pujar a La Calma, passant per Les Piscines, tocant al poble de Montseny; fins arribar a El Molar, alguna clapa de neu glaçada a la vessant mediterrània, però a partir d'aquí, que ja s'endivina La Calma... neu i de les perilloses. Ben glaçada i, junt amb l'esquena d'asa que fa el camí, hi habien llocs realment perillosos comper deixar-hi un paracops o un talonera.
Fins a La Calma, em vaig trovar als forestals, uns quads i un parell de T.T. A partir de la cruïlla del Pla de La Calma/El Sui, i quan més aprop de Coll Formic... semblava les Rambles ;D ;D
Ets de La Garriga ¿oi? A veure si un dia quedem i fem un puja/baixa pel teu costat i pel meu costat del Montseny!
Buenas.. Mr.croqueta , Pau es de Sabadell , yo si soy de La Garriga ;D y por mi si que podemos quedar un dia , que Pau y Laura se acercan seguro 😉 , aun que tengo que hacerle un par de cosillas al coche , pero bueno , pronto en marcha..
Un saludo..
Mr. Croqueta, qué coche tienes en Vilamajor?, igual nos hemos visto.
Yo tengo un Range granate TD (ToDopoderoso), VM (Vaya Motorazo si no fuera por los calentones) ;D
Ok, Txus, me he confundido. Veamos cuando tenemos un finde libre entre todos y lo montamos.
Ok, Txus, me he confundido. Veamos cuando tenemos un finde libre entre todos y lo montamos.
Txus, Pau, Defender: aquest cap de setmana el tinc ple, però no sé si diumenge matí el tindré o no lliure. Digueu quan us va bé, i mirem de lligar un dia ¿ok?
en esta pagina se puede ver si nieva en el parc natural dels port ( montcaro)
por cierto esta noche algo a caído...