Avisos
Vaciar todo

Nieva o no nieva?

43 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
3,425 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Nois,  ¿algú hem pot confirmar al llar del dia d'avui si pel Montseny, La Calma, etc, hi ha neu? Demà voliem fer un cop de cap a que el Paciente trepitgi blanc.

No sé si per la zona de Mura, Rocafort...

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Jo ahir vaig anar a Girona i al pasar per l´autopista, la montanya es veu nevada.

ResponderCitar
(@LLUBI)
Respuestas: 364
Topic starter  

Jo surto en una estona haviam si queda res... escric quan torni, o des d'allà si hi ha cobertura 😉

ResponderCitar
(@LLUBI)
Respuestas: 364
Topic starter  

Al Pla de la Calma hi ha un pam llarg de neu, pero força gelada...

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Doncs sí, Pau, hi ha neu. De fet vaig sortir ahir migdia des de Vilamajor i vaig pujar a La Calma, passant per Les Piscines, tocant al poble de Montseny; fins arribar a El Molar, alguna clapa de neu glaçada a la vessant mediterrània, però a partir d'aquí, que ja s'endivina La Calma... neu i de les perilloses. Ben glaçada i, junt amb l'esquena d'asa que fa el camí, hi habien llocs realment perillosos comper deixar-hi un paracops o un talonera.
Fins a La Calma, em vaig trovar als forestals, uns quads i un parell de T.T. A partir de la cruïlla del Pla de La Calma/El Sui, i quan més aprop de Coll Formic... semblava les Rambles ;D ;D
Ets de La Garriga ¿oi? A veure si un dia quedem i fem un puja/baixa pel teu costat i pel meu costat del Montseny!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Buenas.. Mr.croqueta , Pau es de Sabadell , yo si soy de La Garriga  ;D y por mi si que podemos quedar un dia , que Pau y Laura se acercan seguro 😉 , aun que tengo que hacerle un par de cosillas al coche , pero bueno , pronto en marcha..

Un saludo..

ResponderCitar
(@Bankero)
Respuestas: 81

Mr. Croqueta, qué coche tienes en Vilamajor?, igual nos hemos visto.

Yo tengo un Range granate TD (ToDopoderoso), VM (Vaya Motorazo si no fuera por los calentones)  ;D

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Disco II, color dorado.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Ok, Txus, me he confundido. Veamos cuando tenemos un finde libre entre todos y lo montamos.

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

mr croqueta, no te tengo visto en vilamajor, eres de sant pere o sant antoni? haver si te veo y te hago rafagas, a mi me lleva un defender blanco con snorkel. hasta la vista

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Zona Can Vila.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio

Ok, Txus, me he confundido. Veamos cuando tenemos un finde libre entre todos y lo montamos.

Txus, Pau, Defender: aquest cap de setmana el tinc ple, però no sé si diumenge matí el tindré o no lliure. Digueu quan us va bé, i mirem de lligar un dia ¿ok?

ResponderCitar
(@PePeDownhill)
Respuestas: 134

http://www.eltempsacaro.net/

en esta pagina se puede ver si nieva en el parc natural dels port ( montcaro)
por cierto esta noche algo a caído...

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: