Forum
"Me acabo de inscribir!
Después de mas de 5 años de socio del club es la primera vez que asistiré a un evento y me hace mucha ilusión, un saludo a todos y hasta dentro de un mes."
Habrá una "zona de socios catalanes" en la acampada?
Hola cordobés, veo que me apuntas a un bombardeo (ahora que no nos oye tu mujer, "del tema pu...", también me apunto, je, je)
Buenas al resto, soy Jmababy o Babi a secas; soy el dueño del D4.
Por si interesa, entre Caspe y Alcañiz, está la fabrica de Adidas y varios Outlets (North Face, Levi's, etc)
Nos vemos en MotorLand, chao.
"Me acabo de inscribir!
Después de mas de 5 años de socio del club es la primera vez que asistiré a un evento y me hace mucha ilusión, un saludo a todos y hasta dentro de un mes."
Habrá una "zona de socios catalanes" en la acampada?
Hola C122, en altres ocasions hem fet un "corrillo" al voltant de la carpa del Presi, suposo que aquesta vegada serà més o menys el mateix.
Jo crec que la gresca i la xerinola estan assegurades. ;D 😉
Ves fent una ullada a les propostes horàries de sortida per veure si et pots apuntar amb algun grup per anar fins allà. El viatge amb companyia sempre es fa més amè.
Per cert, d'aquí un mes no, com a molt ens queden un parell de setmanetes...
Carles (GASSMAN)
Hola,
Estic miran la possibilitat de poder venir..... si fos aixi sortiria el divendres a la tarda de Girona amb un RRS.
🙂
Enviada inscripcio, sortire amb el RRS de Girona a primero hora de la tarda
Feu servir emisores de 27 mhz 11 metres o les de 550????
Normalmente son CB 27 y el canal es número del primer día en AM por si alguien no lleva FM
Publicado por: Tequila
« en: Mayo 02, 2012, 20:53:06 »
Normalmente son CB 27 y el canal es número del primer día en AM por si alguien no lleva FM
Què vols dia amb número del primer dia?
Wilk, interpreto que en Fran vol dir que serà canal 11 (primer dia "der Nasioná"). 😉 Passssiau.
Quien salga el viernes día 11, como norma general llevará en la CB el canal 11 de la AM , ya que puede haber gente que no tenga FM ( en el caso de la TTI )
Saludos
Això d'escriure amb el mòbil al curro es xungo, em guanyeu en respondre nosaltres estem encara sense sapiguer si podrem anar, estic pendent d'un nou curro i no sé encara si podrem apropar-nos...
Jo sortire entre 17.30 i 18h. De divendres de la roca.
Si algu s'apunta sera benvingut.
Si algu s'apunta sera benvingut.
La roca del Vallès (BCN)?????
Dons a mi ja amb va be.
Josep.
Si algu s'apunta sera benvingut.La roca del Vallès (BCN)?????
Dons a mi ja amb va be.
Josep.
Hola, al final vaig al càmping Alcañiz, amb "mòbil home", (hotel ple), la arribada per anar be es abans de les 8 del vespre.
Es pot sortir una mica abans ?????
Si algu s'apunta sera benvingut.La roca del Vallès (BCN)?????
Dons a mi ja amb va be.
Josep.
Hola, al final vaig al càmping Alcañiz, amb "mòbil home", (hotel ple), la arribada per anar be es abans de les 8 del vespre.
Es pot sortir una mica abans ?????
Jo no puc plegar abans. Ho sento.