Forum
nacional a alcañiz
Bon dia,
Ting intenció d'anar al nacional del mes de maig, voldria saber si algu de la zona de molins de rei o proper i anira.
Jo penso sortir el divendres tarda cap a la concentració.
Vaig amb el meu Seri3 3 i la meva velocitat de creuer es lenta.
Algu com jo necesita companya per compartir viatge i fum.
El meu nom Josep i el mobil 670057716

Crec q ja s'ha começat amuntar llista i ubicacions per quedar.
Fes un cop d'ull i endavant, q tots anireu al mateix ritme
Una salutació
toyland trucam yo tambe anire amb un series soc de badalona. anire amb un 88.
606 31 09 0set
Nosaltres som de Sabadell/Castellar del V i sortirem també divendres allà entre les 14-15 hores i nem amb un SIII 109. Ja quedarem per fer la sortida...
Salutacions
Doncs si tequila estém encontacte, jo fins o tot m'he comprat una emisora
Per el nacional tambe l'he lelalitçat ara tindre llicenica per emisores con 27.
No se podriem trobarnos tequila Per el nus de la trinitat a la sortida cap a meridia
Just passat el semafor de la sortida al lateral es vía favencia amb ps. Torres i bages,
Bueno estém en contacte,
Bones Judoka, també tinc emisora però als nostres catxarros no ens escoltarem ;D ;D. Per anar cap al nacional, el més convenient per als nostres cotxes, és agafar l´A 2 ja que és tota autovía fins gairebé arribar a Zaragoza ( suposso que tothom d´aquí a la vora fará això).
Podem quedar en l´area de servei "Portal de Barcelona" que més o menys ens va a tots bé i hi ha espai per als cotxes i a Martorell agafem l´A2.
Si fèssim el que dius, baixaría per tornar a pujar, i a Barna amb el series ::) ::).
Nem parlant...
Hola a tod@s, si me permitis una idea creo que se tendria que hacer tres listas, una los que salen por la mañana, otra los del mediodia y por ultimo los que salen por la tarde.
Lo de punto de salida en Puerta de Barcelona creo que es un muy buen sitio, yo saldre a las 10'00 de la mañana. Saludos
No sé si habrá mucha gente que salga por la mañana, pero en los turnos de mediodía y tarde saldrán: RRC, defes, discos, free y los super-sónicos series.
Por eso en cada turno estarán los que mantienen velocidades crucero mayores a 70km/h constantes y los que vamos contemplando el paisage en nuestros series.
Se podrían habrir cuatro listas: mañana, mediodía, tarde y series, y dentro de los series partido en mediodía y tarde ( si hubiera alguien de mañana pues también ).
Un saludo
No sé si habrá mucha gente que salga por la mañana, pero en los turnos de mediodía y tarde saldrán: RRC, defes, discos, free y los super-sónicos series.
Por eso en cada turno estarán los que mantienen velocidades crucero mayores a 70km/h constantes y los que vamos contemplando el paisage en nuestros series.
Se podrían habrir cuatro listas: mañana, mediodía, tarde y series, y dentro de los series partido en mediodía y tarde ( si hubiera alguien de mañana pues también ).
Un saludo
Yo saldre de BCN el viernes sobre las 16:00h... evidentemente por Molins, A2, ...
Pero lo de las veocidades medias, creo que todos hacemos medias de 120 Km... unos a 120 km/hora, otros a 120km/hora y cuarto... y otros a 120 Km/2 horas, lo importante es coincidir alli!!! Ademas al precio del gasoil yo opto por velocidades proximas a los 100Km que a los 120 km...
Saludos
OK! Estaré alerta amb el tema de les llistes! Jo tmbé crec que sortiré des de Canet cap a les 16:00h i és que el dia anterior treballo de nit. Pel tema de les velocitats de creuer jo també seré dels que intentaré anar a 100km/h pel tema d'estalvi de combustible.
Todavía no se, si podré salir el viernes, de todas maneras,¿ hay alguien que se vaya a salir el sabado muy, muy temprano? 😮
Hola,
Estic miran la possibilitat de poder venir..... si fos aixi sortiria el divendres a la tarda de Girona amb un RRS.
🙂
Yo, ya lo confirmo viernes 10 de la matina desde puerta de Barcelona un Disco td5 y otro compañero con un Disco4, vaya que nos quedemos sin sitio.