Nacional 2022 en Te...

Avisos
Vaciar todo

Nacional 2022 en Tenebro - Ciudad Rodrigo

30 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
2,197 Visitas
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1613

Amb aquesta actitud positiva, segur que tot aniria molt millor ! Mentre hi ha vida, hi ha esperança …

ResponderCitar
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio

Jo sóc molt nou al Club, i no conec personalment pràcticament ningú, però - faltaria més - des d’aquí animo a tothom a anar-hi i gaudir-ho !
La meva dona al final no em podrà acompanyar al Nacional, però m’acompanyarà un amic de tota la vida que ni és de 4x4, ni té un Land Rover. Espero que entre tots li fem passar tan bé que la sang si li enverini, en el bon sentit, és clar.
Fer tants quilómetres, sens dubte és una dificultat afegida, però amb ganes de veritat, no és de cap manera insalvable.
Així que … som-hi !!! Toca incriure’s !

ResponderCitar
alcontar team
(@alcontar-team)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2760

Jo sóc molt nou al Club, i no conec personalment pràcticament ningú, però - faltaria més - des d’aquí animo a tothom a anar-hi i gaudir-ho !
La meva dona al final no em podrà acompanyar al Nacional, però m’acompanyarà un amic de tota la vida que ni és de 4x4, ni té un Land Rover. Espero que entre tots li fem passar tan bé que la sang si li enverini, en el bon sentit, és clar.
Fer tants quilómetres, sens dubte és una dificultat afegida, però amb ganes de veritat, no és de cap manera insalvable.

Tu amigo ya se puede ir buscando un Land Rover que le guste, ya verás... Y el que no venga, se queda sin migas, claro!
Saludos desde Barcelona.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

A vore si aquesta vegada les puc menjar, que sempre passa alguna cosa que m'ho impedeix, gracies Javier per aquest espirit que tens, amb tu a la fi del mon

ResponderCitar
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio

Tant de bò, un altre :lr: ! A veure què hi podem fer.
Javier, aquestes migas … ¿ per quin dia estan previstes ? Si no és molt demanar, ¿ podem apuntar-nos la meva tripulació ? A mi ‘agraden molt; a ell, no ho sé … segur que estaran boníssimes. Portaré un bon vi per fer-les passar :cheer:

ResponderCitar
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio

:88: :88: :88: :birra: :birra: Em penso que el Javier haurà de mirar de no fer curt … ja té cua !

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Topic starter  

Aquest vinet... si pot ser un Raimat Cabernet Sauvignon dels anys entre el 80 - 84 (preferiria el del 82, pero soc incapaç de trobar-lo)

jijijijiji

ResponderCitar
(@juanky)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 4228

Tu amigo ya se puede ir buscando un Land Rover que le guste, ya verás... Y el que no venga, se queda sin migas, claro!
Saludos desde Barcelona.

Uuummmmm. Había olvidado lo de las migas!!!!!
Estoy por salir el jueves para coger sitio 🙂

Enviado desde mi SM-N986B mediante Tapatalk

ResponderCitar
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio

Roger, serà un criança de 2018 de Ribera de Duero, raïm “tempranillo” d’aquella zona. Ells en diuen raïm negre del país… Ja et dic jo, que no està gens malament ! Ampolla Màgnum d’1,5L 😛 …

ResponderCitar
alcontar team
(@alcontar-team)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2760

Las migas van el viernes a mediodía, cuando volvamos de dar una vuelta por ahí. Es bienvenido todo el mundo, mientras queden...
Saludos.

ResponderCitar
tietbolet
(@tietbolet)
Entendido en LR Socio

Muy bien ! Pues por allí estaremos … y espero que no se terminen.

ResponderCitar
(@juanky)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 4228

Las migas van el viernes a mediodía, cuando volvamos de dar una vuelta por ahí. Es bienvenido todo el mundo, mientras queden...
Saludos.

Apuntame a doble ración 🙂

Enviado desde mi SM-N986B mediante Tapatalk

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Topic starter  

Actualment, tot i que entenc la situacio i la llibertat de tothom a fer el que li roti, m'hi sento avergonyit per la falta d'implicació dels companys amb el Club.

ResponderCitar
(@modem-talking)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 358

La verdad que me habría gustado ir, pero por cuestiones mecánicas no es posible.

Como curiosidad ayer me contactó un Portugués para mirar de arreglar su cubbybox, y resulta que es uno de los portugueses que irá a Ciudad Rodrigo.
Me dió a entender que era presidente de un club allí.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Topic starter  

Si mires la convocatoria, vindra la nova directiva del LCP a presentar el nou "iberico" d'aquest any, s'inicia una nova etapa de col.laboracio ambs els companys portuguessos.

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: