Forum
MOLTES FELICITATS APA/SIAU (Enric)
Qua pases muy buen dia con los tuyos y tu Landi..... :occasion15:
Adeuuuuuuu.
[move]FELICITATS COMPANY!!![/move]
PD. Em va fer molta gracia el missatge al vidre:
Ei!!!! Una mica tard pero encara et queda disfrutar-ho un quart d'hora!!!!!! Felicitats!!!!!!
Jordi
😮 !!! Ostres, i jo baixo ara de la figuera ¡¡¡ ::)
:occasion13: Moltes felicitats Enric, a veure quin dia ens podem retrobar i petar una estona la xerrada. Molts records de part de la Cristina.
Carles (GASSMAN)
P.D. Per en jordi-td5: ¿Com han anat les caribenyes? Prepara’t per el proper sopar que la Cris et farà un interrogatori en primer grau. ;D
P.D. Per en jordi-td5: ¿Com han anat les caribenyes? Prepara’t per el proper sopar que la Cris et farà un interrogatori en primer grau. ;D
quina por!!
Enriqueta..!!!!, perdona ja veig que mi "brother Zape"... el Jordi VM et te ven controlat..... Al facebook 8) 8) per que, no em crec que s'enrecordi del aniversari de tots els seus amics...jejejeje ;D
Bé, un pel tard però......
[move]MOLTES FELICITATS !!!!![/move]
Xavi
😉
Eeepp!!!
Gracies amic. Es un plaer contar amb amics com tots vosaltres, sou els millors....i els que no han dit res també.
Apa Siau
Enriqueta..!!!!, perdona ja veig que mi "brother Zape"... el Jordi VM et te ven controlat..... Al facebook 8) 8) per que, no em crec que s'enrecordi del aniversari de tots els seus amics...jejejeje ;D
Bé, un pel tard però......
[move]MOLTES FELICITATS !!!!![/move]
Xavi
😉
Sort del FEISBUKKKK que si no .... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Jo per aquí no et vaig dir res perquè ja et vaig facilitar directament pel "carallibre" 😉