Hola a tots. Em pre...

Avisos
Vaciar todo

Hola a tots. Em presento!

11 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
905 Visitas
(@elo850)
Respuestas: 8
Topic starter  

Hola a tothom:

Fa poc que he comprat un disco II del 99.

Les fotos les he penjat a la passarel.la.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=62790.0

Soc de Castellnou de Bages, i novato amb els discos....

Estaré al cas per si feu sortides i poder venir algun dia amb vosaltres (si em deixeu...).

Salutacions,

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola elo850, ja fas bé, ves donant una ullada per aquí periòdicament.

Ara això està una mica "paradillo" perquè a l'estiu tothom va més de bòlid (compromisos familiars, viatges, estar per la canalla, etc.) però ja veuràs que s'organitzen forces activitats i no sempre son rutes per muntanya. Tal com ja et vaig comentar d'aquí poquet tens l'Ibèric i poc desprès la Land Rover Party, dos cites imprescindibles per conèixer força gent i adquirir un munt de coneixements. A més, estem en temporada de festes majors i molts municipis organitzen circuits de demostració de 4x4  (per exemple, aquest cap de setmana uns quants ens passarem per la Batllòria). També som uns quants que assistim com a espectadors a les proves del Campionat de Catalunya de trial 4x4 (Propera proba el dia 18 de setembre a Hostalets de Balenyà) en el que participen uns quants Land Rovers. Y per acabar estan les nostres habituals trobades gastronòmiques de els "dijueves"que ens permeten conèixer-nos i xerrar.

Ja veus que avorrits no ho estem ni molt menys... A veure quan coincidim i ens ensenyes aquest inmaculat Disco II. Té pinta d'estar impecable.

Fins aviat,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Benvingut elo850, per a molta i bona informacio, ves al sub forum de DISCOVERY.

Per a fer una sortideta, el 17 i 18 de setembre, a Ogassa hi h auna bona excusa per trobar-nos tots plegats.

ResponderCitar
(@Butanito)
Respuestas: 44

Bones elo850 i felicitats per el DISCO el 1 i 2  de octubre al costat de casa teva a les Comes es fa  la Land rover Party com ja t'ha comentat en GASSMAN .
Salut.

Jordi (Butanito)

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Benvingut a la nostre/teva gran familia Land Rovera...... El disco esta molt maco, disfruta'l molt i ja ens veurem en alguna sortida.

Xavi 300 tdi
😉

ResponderCitar
(@elo850)
Topic starter  

Gràcies a tots per la benvinguda.
Tinc pensat anar a la Party, la tinc molt aprop de casa.
Em surt el dilema de que de moment no tinc bons pneumàtics....  i no se si podré participar en els circuits o rutes que es fassin. Be, no hi he estat mai, i no se com funciona; però si que faré una escapada per contactar amb algú de vosaltres i començar a aprendre coses... penso que em faran falta.

Tinc un munt de preguntes que fer, i em costa trobar informació al foro Discovery...
sobre tot els bricos, que no els veig. Ja m'he fet soci (he enviat la sol.licitut) i no he rebut resposta. Imagino que son coses de l'agost....

Salutacions a tots i novament gràcies.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Pel que fa als pneumatics, no pateixis, a la Party podras fer mes del que et penses, tot i que amb prudencia i amb voluntat de aprendre.

Mentre es regularitza la teva situació com a nou membre d aquesta familia, pregunta tranquil tot allo que vulguis saber.

Pensa que d aqui 15 dies hi ha l iberic, que es un gran esdeveniment i porta moooolta feina, aixi que es molt possible que la directiva estiguin liats ultimant detalls, no dubtis pero que et tractaran tan be com ho fan amb l aresta de nosaltres, paciencia.

i em repeteixo, no et quedis amb dubtisd i pregunta que entre tots trobarem la resposta.

ResponderCitar
 Loar
(@Loar)
Respuestas: 72

Hola vei!, yo soc el Lluis, i soc de Sant Mateu de Bages, tinc un Santana 88.
Aviam si a algun dia fem una sortideta uns cuants de la bora que no se qui hi ha, i anem tots plegats a fer una volta i un dinar, oi?

ResponderCitar
(@discobass)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 76

Hola i benvingut  jo sóc relativament a prop ,visc a Castellteçol ,a veure si ens veiem en una surtideta.
Salut.

ResponderCitar
(@Butanito)
Respuestas: 44

Bones i jo estic al mig a Calders a veure si es veritat i fem alguna coseta.

Salut.,

Jordi.

ResponderCitar
(@elo850)
Topic starter  

Hola a tothom:

Estic buscant informació sobre el bloqueig del diferencial central.
De moment no puc entrar als bricos.
Uf!!!... mirant i buscant donen ganes de sortir corrent! a l'apartat Discovery només hi han que avaries i desgràcies....
La sensació que tinc es: Però quin cotxe he comprat? Tant dolent és?

A veure si quedem un diumenge per fer un bon esmorzar...
No se si coneixeu Serracanya (Montmajor) però si esmorza de conya i barat....

Salutacions,

ResponderCitar
Compartir: