Forum
M'he rebatejat.
Pos eso, que per evitar malsentesos m'he canviat el nom de "lluis" pel de "marmota". Aquí n'hi ha uns quants que saben el perqué d'aquest nom.
Per cert, una coincidència, resulta que Pink4x4 i jo treballem en la mateixa empresa. Com diuen, Dios los crea y ellos se juntan.
Salutacions.
Ei!!!
Aprofitant el canvi de nick, pensa que les marmotes ja han passat l'hivern i ja es mouen!!!!
Aveure si et mous, tu!!!! Que n'hi han uns quants que pregunten si encara estas viu!!!!
Ei!!!
Aprovechando el cambio de nick, piensa que las marmotas ya han pasado el invierno y ya se estan moviendo!!!
A ver si te mueves, chico!!! Que hay unos cuantos que preguntan si aun estas vivo!!!
Jojo, et recordo que el TEU radiador encara porta el MEU tap de plàstic.
Jojo, et recordo que el TEU radiador encara porta el MEU tap de plàstic.
Eiii marmota, quin nick mes estrany !!! les marmotes son de Burgos, noo???,`per cert recorda que els nostres avanpassats ja utlilitzaven "el trueque", per allò del disco/range/defe....jjajajajaja
Una abraçada a tots dos !!!!, ha sigut una bona tarda, gracies !!!
Xavi
😉 😉
Marmoooootaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! FoooooTooooooooooSSSssssssss!!!!!!!
;D ;D ;D ;D ;D
Mr. Croqueta: El marmota i jo treballem a la mateixa empresa però en departaments diferents.
Tots dos tenim un Disco 300,( el seu, més ben apariat que el meu).
Qué et fa pensar que som de recursos humans ?
Salut !!!
Per cert, una coincidència, resulta que Pink4x4 i jo treballem en la mateixa empresa. Com diuen, Dios los crea y ellos se juntan.
Salutacions.
No, no és que pensi que sigueu de recursos humans... A veure com m'explico... Fas la broma de que Déu ens crea i que nosaltres ens ajuntem ¿oi? Bé, doncs si esteu en la mateixa empresa... que no haurà sigut Nostre Senyor qui us ha ajuntat sinó el Departament de Recursos Humans de la vostra empresa. Una broma tonta. Perdó!
Mr. Croqueta, no tens que disculpar-te de res. :laugh: :laugh: :laugh: El que passa és que ni jo ni el Pink4x4 vam entendre la broma. Inclús ens havies deixat amb el dubte de si ens coneixeies.
Salutacions i espero que ens coneguem en persona, ;D ;D ;D