Forum
2a Ruta 4x4 Fornells de la Selva
Hola, m'he enterat d'aixó, per a mes info i inscripcions fornells4x4@hotmail.com
Bon dia a tothom. Un anys més (el segon) hem aconseguit els permisos necessaris per fer la segona concentració 4x4 de Fornells de la selva.
Dons el que dèiem, hi ha 2 dies de fira, el dissabte 17 d’abril i el diumenge 18.
Dissabte 17 d’abril:
Lloc: Fornells d la selva (a l’entrada del poble que dona al costat de girona
Hora: de 17h a 19h
Activitat: exhibició 4x4 per un circuit especialment habilitat a càrreg dels organitzadors de l’event del diumenge.
Tots els participants de la concentració de l’endemà podeu venir el dissabte a veuren’s i a portar tota la documentació per apuntar-vos a la ruta (Així us estalviareu haver de fer-ho l’endemà al matí).
Diumenge 18 d’abril:
Lloc: Fornells d la selva (a l’entrada del poble que dona al costat de Girona)
Hora: 8h del matí (el més puntuals possibles pel tema de l’esmorzar)
Activitat: ens trobarem tots al costat del circuit 4x4 a les 8h del matí, allà hi haurà un pàrking expressament habilitat per vosaltres per tal d’acabar de formalitzar les inscripcions i anar a esmorzar. En el moment de les inscripcions s’entregarà el roadbook, tota l’informació necessària i un petit record.
Desprès d’esmorzar entre 9h i 9:30h es farà un petit brifing (xerrada informativa) i tot seguit sortirà el primer cotxe. Aquest farà una volta per el circuit (opcional, ja que els passos mes difícils es poden evitar) i començarà el roadbook que durarà tot el matí fins el migdia. Quant s’arribi, al migdia, i si el temps ho permet, es podrà fer opcionalment una altre volta per el circuit.
Tot seguit es va a dinar en un restaurant de tipus buffet lliure (inclòs en el preu de l’inscripció) en el mateix poble.
A la tarda desprès de dinar, entre les 16h i les 17h començarà el primer concurs de.......... (no se sabrà fins el mateix dia) al mateix circuit on s’ha passat al matí (el guanyador de la prova obtindrà un obsequi).
jo no hi tinc res a veure en l'organització tant sols us passo la informació
Jo espero assistr-hi
ADEU
si tot va bé si, aviam si la setmana que ve ja m'inscrit
el que no se es si tindre copi, i sinó sense tu...
ADEU!!
Bones a tots,
Si no passa res jo anire a la tarda del dissabte a fer una volta.
Ens veiem alla.
Vagi be
hola !!!
algú pot posar la ubicació exacte de l'envent (tinc el temps molt just i es per no estar demanant por aiiiiiiiii)..............
gracies...............si vaig be de temps allà ens veurem.........
hola de la roca del valles anirem uns 5 o 6 cotxes això si només un land rover!!!
ens veiem allà a pasar-ho bé!!!
per cert kowalski és al mateix poble de fornells de la selva!! apa!!!
salutacions
jordi
Bueno doncs ja em enfangat el defe!!!!! Despres de 1h de netejar-lo amb la karcher, perque deu nido com estava la "fanguera", tambe m'ha agradat molt
saludar a molta gent del foro.... Joel600d, gerard90, cabrero, i algun altre...
Apa , haveure si algu a tirat fotos, perque jo no ne tirat gaires, estava "enfeinat" !! jejeje
Aixi m'ha quedat el defe: 😉 😉
ostre jo tambe hi he anat i no vegis la fanguera!!!! ja t'he vist franc t'ha quedat maco el defender, llastima que no sabia qui eres, m'hagues agradat saludar a tota la gent que estem per aqui. be un altre dia sera... a veure aconsegueixo les fotos que ha fet un company i les penjo. apa que vagi be!!!!
jordi
Bones Franc!!
Tant la ruta com el circuit van estar molt bé, per repetir-ho peró hi faltaven defenders animant l'assunto
Entre tu i en Gerard veu deixar el defender a dalt de tot, on es mereix estar....
Et vem fer unes quantes fotos quan me les passin te les envio.
ADEU
Jordi, doncs quina mala sort perque ens podiam haver conegunt, bueno sera la escussa per unaltre dia !!!! Deu nido la fanguera!!! Amb`quin coche anaves tu???
Joel, va estat molt be, llastima de no poder fer la ruta jo, pero bueno no es pot fer tot, a i gracies adelantades per les fotos!!
Doncs amb un company ens hi vàrem apropar el dissabte tarda (el diumenge vàrem anar a Montrodon a veure el trial 4x4) i déu ni do com estava ja de fang!! Per cert ¿algú de vosaltres va participar a la primera llaurada? Vaig tindre l'oportunitat de veure com ho preparaven i les proves per veure si el terreny estava en les condicions per fer la prova i... ¡tela! Mai habia vist un Range V8 passar amb la marxa més llarga possible amb reductora a 0 en qüestió de mig metre!! Jajaja!!! Quina passada!
La zona que hi habia després de la fossa, el diumenge ¿encara estava com el glaç? Vàrem riure molt amb un paio que hi va fer entrar al circuit un Kia Sportage de benzina, sense cap tipus de preparació amb llandes de 14" i neumàtics de carretera gastats. Per mi que el volia fondre allà però el van tindre que retirar doncs no deixava passar a la resta de participants.
¿Com va anar la passejada? ¿Quina ruta es va fer?
Jo vaig anar-hi el diumenge, i per cert, tant jo, com en gerard90 la vam passar la fanguera!! jejej