LLista assistents L...

Avisos
Vaciar todo

LLista assistents LR party

191 Respuestas
18 Usuarios
0 Reactions
10 K Visitas
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

carpa?????????? hace falta que lleve yo otra????

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Pues no estaria mal lo de macro-acampada del Club

ResponderCitar
(@gtcarrera)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1692

me pareció oir algo de unos huevos fritos? ....

vamos a montar el tenderete catalán juntos, no? jajajaja

Y "catalano-aragonés" que tal?? JAJAJAJAJA  ;D ;D (como la corona esa de antaño!  😉 😉

Nosotros también dispondremos de alguna que otra docena de huevos, cerdo,..... cerveza, vino, ruavieja, lo típico de un almuerzo LR. Así que....

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Me apunto  a lo del campamento del Club, si se me acepta claro..  :angel: :angel:
Nos vemus!!

PD: Ya tengo el coche listo!!! maña lo paso a buscar por Land Motors!!!!
Salut!!!

ResponderCitar
(@Mammcat)
Respuestas: 475

Crec que hi haurà moltes carpes i coses d'aquestes... la mainada on dieu que l'hem de posar????? basicament per el soroll.....

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Por costumbre se suelen colocar algo alejadas del "nucleo"  ;D , yo acostumbro a no acampar`cerca de ellos jejeje , pero te digo que mis hijos y mi mujer siempre han dormido bien y sin problemas , y eso que se suelen acostar hacia las 10:30........

Un saludo y ya queda menos !!!!

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

pues que quereis que os diga,los vascos vienen con chuletones y como los de alli ....

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Pues a eso me refería, las tiendas las podemos poner donde querais, pero las carpas y mesas-sillas montarlas todos juntos, catalanes, aragoneses, vascos, cantabros, madrileños y todos los -eses y -osos que andamos por el foro

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

bueno doncs es confirma la meva absencia a la party >:( >:( :'( :'(

al final no tinc el disco arreglat!!
espero que us ho passeu molt be i fins a la proxima.

per cert roger, saps si hi ha alguna manera de que hem tornin els diners??

ResponderCitar
(@Furka)
Respuestas: 748

Tinc intenció d'anar. Volia venir amb el petit i la Neus però crec que es quedaràn a casa. A quina hora acostumeu a sortir de ruta pel matí i quin canal portareu de CB ?

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio

Doncs no, el millor es que els hi enviis un mail explicant el que t'ha passat... o pel facebook.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

Doncs no, el millor es que els hi enviis un mail explicant el que t'ha passat... o pel facebook.

val gracies i que vagi molt be!!!

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio

Tinc intenció d'anar. Volia venir amb el petit i la Neus però crec que es quedaràn a casa. A quina hora acostumeu a sortir de ruta pel matí i quin canal portareu de CB ?

La veritat es que al menys en el meu cas tot depen de com ha anat la nit d'abans... pero normalment cap a les 10-11 ja esta tothom en marxa, sino de ruta mirant la fira o veient companys.

el canal de la radio al haver-hi molts grupets es decideix sobre la marxa (normalment), pero en els clasics (16, el dia corrent, el 4 ...) segur que trobas algú i si no, una trucadeta de phone i ... ja ens tens local.litzats.

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

ous ferrats i beacon.......

ResponderCitar
(@Furka)
Respuestas: 748

La veritat es que al menys en el meu cas tot depen de com ha anat la nit d'abans... pero normalment cap a les 10-11 ja esta tothom en marxa, sino de ruta mirant la fira o veient companys.

el canal de la radio al haver-hi molts grupets es decideix sobre la marxa (normalment), pero en els clasics (16, el dia corrent, el 4 ...) segur que trobas algú i si no, una trucadeta de phone i ... ja ens tens local.litzats.

Ok 😉

ResponderCitar
Página 12 / 13
Compartir: