Forum
Les Comes Festival "Para mi depre"
DaRiSo amb un discovery? Quan erem a Fontetes el que venia radera nostre va volcar i vam anar a ajudar a posar-lo del dret. Éreu vosaltres?
Hola,
El discovey que va volcar a fontetas pel mati, va ser el meu, merci per la ajuda, tot va quedar en una simple anecdota.
que haces???
nunca me imaginaria que tu volcaras ahi ;D
Doncs per mi l'ambient va estar molt bé i no em va semblar veure "quillos"... És cert que potser el nivell de "pijería" era una miqueta més baix que a la Land Rover Party.
És cert que potser els Toyotas (o altres marques no L.R.) no saludaven gaire quan ens creuàvem.
Aquest cop anava amb la xicota, que no li fa massa gràcia i les negres li feien por, així que les marrons ni provar-les. La zona negra de fontetes tampoc. :'(
De fet, el més fort que em va deixar fer va ser una pujada negra força llarga i amb rocs sueltos... després d'aquella es van acabar les negres.La única cosa que vaig trobar molt fluixa va ser el tema de les activitats. No es van fer tallers de cuina, exhibicions d'ocells, etc, per a la gent que això del 4x4 no li apassiona.
També em va decebre (que això ja no és culpa de Les Comes) no trobar-me cap Qasqai ni Q7 ni Cayenne ni CRV ni furgoneta 4x4 per les pistes, amb la il·lusió que m'hauria fet veure fins a on podrien arribar... ;D
Ah, per cert, com xiulaven els Nissans 3.0DI quan deixaven gas... Semblava la peli The fast and the Furious (A todo gas).
No tinc més fotos perquè aquest cop no tenia fotògraf:
Us explico una anècdota en veu baixa: Quan anàvem a fer una pujada negra i llarga ens varem trobar tot de vehicles aturats fent cua per pujar-la. Cada cop que s'aturaven alguns baixàvem del cotxe. Doncs això que es paren, els de davant baixen del seu "Super-Toyota-vaig-al-marroc-cada-cap-de-setmana" , nosaltres també baixem però quan tornem a buscar el series resulta que el fre de mà no va aguantar el pes del cotxe i va anar baixant fins a acariciar aquell Toyota. Quina vergonya, sort que els amos del Toyota encara no havien tornat i ens va donar temps de recular i fer "com si res". De fet es va recolzar a la roda de recanvi del Toyota amb la qual cosa no hi va haver el mínim dany. 😛
Doncs jo avig estar força estona donant voltes amb el KIA SORENTO.... fins i tot Vaig tindre de treure del fang un Q5 que demanava ajuda desde dintre del Cotxe 😮 😮 😮 😮 :oli vaig dir que aixo no era la A7 que trucas al Racc i sense baixar del cotxe et treuen del lloc aixi que el vaig fer baixar a trapitxar fang amb els MOCASINS ja ja ja
A fontetes van volcar varios. També un Toyota.
A Manrresa digital teniu fotos
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/fotos
Jolin! 😮 😮
Quantes inspeccions de baixos!...
Les fotos molt xules! Totes, de moment... (escarransits!)
Quienes no han volcado en Fontetes, es que no lo han hecho bien..! :laugh: :laugh: :laugh:..
Quienes no han volcado en Fontetes, es que no lo han hecho bien..! :laugh: :laugh: :laugh:..
Ja, ja,ja...pues yo esta vez la pasé de un tiro, hasta el final!!!
Donde si casi vuelco es en la marron
Vaya tela Goliator....seguro que fue por "jugar demasiado" espero que no fuera nada mas que el susto y se os pasara pronto, pues yo os vi despues y estabais tan campantes no?
Hola Goliator! no vas volcar! vas recolzarte hehehehe, per voler jugar, soc el copilot del range blanc! surto a la foto el de la gorra! a veure si el 27 podem venir tots ja tindré el meu arreclat!
Ens veiem aviat!
Bones
Que diu que hem de fer el 27 a Igualada?
Hora?
Lloc de trobada?
Cal inscriure's?
Preu?
Bones Que diu que hem de fer el 27 a Igualada? Hora? Lloc de trobada? Cal inscriure's? Preu?
Ignaci, en Goliator va penjar aquest enllaç i pensa que és el 27 de maig:
Salut!
Bones !!
Les fotos del següent enllaç son les meves ;
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/galeria/769/pagina1/festival/4x4/comes
Jo, tot i no anar amb el Landy m`ho vaig pasar molt be, anant amunt i avall ( una mica carregat, això si ). Els camions del Dakar impresionants ( encara m`estic treient pols dels racons !! ).
Salut !!!
Muy cierto. Como Nos lo pasamos en Fontetes !!!
Saludos
Víctor - VHR