Les Comes Festival ...

Avisos
Vaciar todo

Les Comes Festival "Para mi depre"

72 Respuestas
12 Usuarios
0 Reactions
4,817 Visitas
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

Telius tenia una parte de razón. La mayoria de los que llevan patrols són unos garrulos ("quillos" que decimos aquí). No los vi en fontetes ni en zonas marrones, los vi en los circuitos con unas elevaciones de carroceria bestiales y desproporcionadas (para poner ruedas normales), pisando gas a lo bestia y haciendo el tonto.
Dicho esto, me lo pasé genial. Lo primero fue ir a fontetes antes que nadie.

doncs jo si que els he vist a fontetes... y sincerament... no sabeu com m'he aburrit de veure com feien el garrulo...

a part d'aixo m'ho he passat molt be!! xulissima la finca com sempre, y perfecte la organització!

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

En aquesta ocasió és la que m'ho he passat millor. La primera LR Party que vaig anar anava de sèrie i era novell. La segona hi vaig anar tard només un dia i anava amb la xicota que no li fot gaire gràcia i no vaig tenir gaire temps.
Aquesta ocasió ha donat per Fontetes i la seva zona marró, un parell més de marrons, les dues lloses, el Puig i els circuits.
Al final de tot em vaig fotre a la bassa i vaig haver de sortir per on havia entrat. Val a dir però, que els quillos havien convertit l'aigua en xocolata desfeta i el meu pobre defender no donava per més. Se li haurà de potenciar una mica el motor... Però primer i ara que torno a tenir feina caurà un bloqueig ashcroft per radera!!

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Jo també acabo de tornar... i la meua opinió me la "reservo".

La sensació de veure el "santuari" invadit per otres marques no m'acababa de fer el pes... i les sensacions del mon del 4x4 han tornat molt enrere, a quasi be fa 15 anys... veig que no ha canviat gaire el fons del tema... Espero que al Pep li hagi surtit a conte el "Festival"

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Land Rover, sempre serà Land Rover... en tots els seus àmbits. Ara, a treure's l'espineta al nacional... que ja tinc la tenda de campanya a punt, i a seguir fent club.

Els companys del club que han anat a les Comes s'han portat be? Han disfrutat??

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Pues jo m´ho hi pasat d´allò més be. Hi disfrutat com mai. Ja en tenía ganes.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Ha sido mi primer "Les Comes" y de imprevisto. La primera impresión es que había mucho "dominguero" que lo que hacía era colapsar más que otra cosa, pero la verdad es que ha estado muuuyyy bién.

Tuve la suerte de poder ir con Jaume en el tortuga y doy  fe de : 

Pues jo m´ho hi pasat d´allò més be. Hi disfrutat com mai. Ja en tenía ganes.

Como pasó fontetes ( el más rápido ) y como subimos y bajamos esas pistas negras ( la llosa bella y las otra que no recuerdo si tiene nombre o no.

En general todo fue muy divertido a pesar de ver algún garrulo suelto por ahi...

Saludos

ResponderCitar
(@Mammcat)
Respuestas: 475

La sensació de veure el "santuari" invadit per otres marques no m'acababa de fer el pes... i les sensacions del mon del 4x4 han tornat molt enrere, a quasi be fa 15 anys... veig que no ha canviat gaire el fons del tema... Espero que al Pep li hagi surtit a conte el "Festival"

Estic com el Roger...
Per cert Telius, hi havia gent de la casa a Fontetes.

Vinga salut... i fins d'aquí a uns dies!!!

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Doncs nosaltres dissabte vem volcar per fer el burru a fontetes... I anavem amb Land Rover... Volcar o caure, segons en el "idioma" en que ho interpretis... M'han de passar les fotos, ja les penjaré.

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)

DaRiSo amb un discovery? Quan erem a Fontetes el que venia radera nostre va volcar i vam anar a ajudar a posar-lo del dret. Éreu vosaltres?

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

Estic com el Roger...
Per cert Telius, hi havia gent de la casa a Fontetes.

Vinga salut... i fins d'aquí a uns dies!!!

Si, ho se.

He de dir que fins i tot algun dels treballadors i "capos" d'allà ens van comentar que l'ambient i la manera de fer de land roveros i propietaris d'altres marques eren molt diferents! I que ja s'ho esperaven una mica, pro potser no tant!

Sent from my iPhone using Tapatalk

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

DaRiSo amb un discovery? Quan erem a Fontetes el que venia radera nostre va volcar i vam anar a ajudar a posar-lo del dret. Éreu vosaltres?

No, un Defender 90 blau. El vem aixecar nosaltres mateixos entre els 4 i amb el winch. Sort de les barres, de desperfecte només va tenir el vidre del retrovisor.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Doncs per mi l'ambient va estar molt bé i no em va semblar veure "quillos"... És cert que potser el nivell de "pijería" era una miqueta més baix que a la Land Rover Party.

És cert que potser els Toyotas (o altres marques no L.R.) no saludaven gaire quan ens creuàvem.

Aquest cop anava amb la xicota, que no li fa massa gràcia i les negres li feien por, així que les marrons ni provar-les. La zona negra de fontetes tampoc.  :'(
De fet, el més fort que em va deixar fer va ser una pujada negra força llarga i amb rocs sueltos... després d'aquella es van acabar les negres.

La única cosa que vaig trobar molt fluixa va ser el tema de les activitats. No es van fer tallers de cuina, exhibicions d'ocells, etc, per a la gent que això del 4x4 no li apassiona.

També em va decebre (que això ja no és culpa de Les Comes) no trobar-me cap Qasqai ni Q7 ni Cayenne ni CRV ni furgoneta 4x4 per les pistes, amb la il·lusió que m'hauria fet veure fins a on podrien arribar...  ;D

Ah, per cert, com xiulaven els Nissans 3.0DI quan deixaven gas... Semblava la peli The fast and the Furious (A todo gas).

No tinc més fotos perquè aquest cop no tenia fotògraf:

Us explico una anècdota en veu baixa: Quan anàvem a fer una pujada negra i llarga ens varem trobar tot de vehicles aturats fent cua per pujar-la. Cada cop que s'aturaven alguns baixàvem del cotxe. Doncs això que es paren, els de davant baixen del seu "Super-Toyota-vaig-al-marroc-cada-cap-de-setmana" , nosaltres també baixem però quan tornem a buscar el series resulta que el fre de mà no va aguantar el pes del cotxe i va anar baixant fins a acariciar aquell Toyota. Quina vergonya, sort que els amos del Toyota encara no havien tornat i ens va donar temps de recular i fer "com si res". De fet es va recolzar a la roda de recanvi del Toyota amb la qual cosa no hi va haver el mínim dany.  😛

ResponderCitar
(@Goliator)
Respuestas: 369

Hola,

El discovey que va volcar a fontetas pel mati, va ser el meu, merci per la ajuda, tot va quedar en una simple anecdota.

Recordeu que el 27 de maig fem una de bona Igualada,  http://www.4x4igualada.com/

ResponderCitar
 bear
(@bear)
Respuestas: 8

Hola, compañeros,,,, me parece que habían dos Festivales, porque la verdad  nosotros llegamos el viernes, y por la tarde habían varios pilotos del  Dakar probando los coches en el circuito de tierra ,, con muy  poca gente ,,,,el sábado se rodo de maravilla sin atascos  solo lo propios del tramo, por las rojas poca gente , las negras más de lo mismo y en  las marrones un poco más de dos tres coches juntos , diferentes marcas  buen rollo y compañerismo. Y la verdad pocos coches Land Rover con distintivo del Club por las pistas ¿????’ Pienso lo mismo que  Mandril,,,,, yo la verdad  quillos quillos no encontré, lo que, chavales con ganas de( peu a baix) si varios,,,,,,  y que le  vamos hacer,,,,no todos pueden darse el lujo de tener un Land Rover, en cuanto a lo demás bien,,  y la organización creo que mejor que la ultima Party. :laugh:
Salut

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)

Hola,

El discovey que va volcar a fontetas pel mati, va ser el meu, merci per la ajuda, tot va quedar en una simple anecdota.

Recordeu que el 27 de maig fem una de bona Igualada,  http://www.4x4igualada.com/

hahaha si surto a l'última foto i tot xD

ResponderCitar
Página 4 / 5
Compartir: