Forum
Molt guapes les fotos Roger, veig que li començeu a treure suc al disco del Pau no???
Per cert Roger, si no m'equivocu tens la roda del davant a la dreta que pert algun liquid, suposo que oli del diferencial!! No se si uh saps... ::) ::) ::)
Vaya zanga 😮 , eso es una mañanera y lo demas tonterias jejejejeje.
Hombreeeeee Pau, quien te ha visto y quien te ve UN ABRAZO y otro para LAURA.
Gracias, Javi, otro abrazo para vosotros dos!! La verdad es que cuanto más tiempo pasa, más encantados estamos con el Disco, en esta matinal se comportó como un campeón! ;D
Quin matí més maco vam passar... com va dir el Roger, bona ruta, bona companyia, i bon tiberi, jajajajaja, no es pot demanar res més!
Francesc he de passar a veure't pel curro, la última vegada que et vaig veure portaves el cabell curt i ara portes cua..... "tempus fugit" i no ens adonem!
Una abraçada a tots!
Molt guapa la ruta i les fotos, amb sembla que si no anem els dijueves al jovi no ens enterem de les excusions.
Que tal Javi, como estas Blanca y tu?? todo bien?????
Pues ya ves com Pau....como nos descuidemos un poco, nos dejara a todos como principiantes!!!!! ejjejejejejejejej
Nos veremos este año por algun encuentro????
Ja ves Marc!!!! tinc una cua que arriva a mitja esquena casi ja!!!! jjejejejejejejej
Pasat per aqui cuan vulguis...i si vols quedem un dia a les 20:00 al poble d'aqui al costat i fem una birra o algo!!!!!
Jejejejejeje, la veritat és que tots tres cotxes es van comportar molt bé!! De fet tu amb el V8 vas passar "sobrat" per llocs on jo em vaig enganxar una mica!!
Però vaja, en comparació amb el SIII, el 300 em facilita moooooolt la vida en general. 😀 😀
Bona tarda Francesc, aixó espero, tornar a coincidir jejejejejeje.
Una salutació tabiem per Esther. :-* :-*
😉
Yo es que no me entero de nada o no me quiero enterar....por lo visto.
Un abrazo a tod@s