Forum
LANDROVER PARTY QUIEN VA???
Ya falta menos!!!!! 😉 😉 😉
Eeepp!!
Jo també hi seré.
Pujaré solsament el dissabte, ja que les meves obligacions no m'ho permeten. Algú puja amb fills petits???
Bé "se nus bemos"
Apa Siau
Enric jo pujare amb els tres baby's (nen quasi 2, nena quasi 4 i nena quasi 6 anys...)i la dona els dos dies.
Emisora, la de senglars...
Eeepp!!!
Ostres Xavi, potser pujo amb els crios, doncs tenen tots la mateixa edat que els meus; 6, 4, i 13 mesos l peque...
Podem quedar algún dia per veure com tens ficades les cadires?? jo es que no m'en surto!!! ???
Apa Siau
Enric , yo iré con los dos peques , 8 y 4 años Sábado y Domingo , lo de la emisora , normal mente ponemos el dial en la fecha del día osea 24 😉
Eeepp!!!
Ostres Xavi, potser pujo amb els crios, doncs tenen tots la mateixa edat que els meus; 6, 4, i 13 mesos l peque...
Podem quedar algún dia per veure com tens ficades les cadires?? jo es que no m'en surto!!! ???
Apa Siau
Ok, Enric ja hi pots contar....
Xavi
Eeepp!!!
Apa Siau
Ok, Enric ja hi pots contar....
Xavi
Eeepp!!
Jo desafortunadament estic lliure, per tant diguem quan et pot anar bé i quedem...
T'envio num de mobil per un privat.
Apa Siau.
Yo no puedo ir este anyo, no tengo el lujo de permitirmelo. para el anyo k viene si son buenos tiempos ire! pasadlo bien!!!
saludos
Eeepp!!!
Apa Siau
Ost.... Enric no m'havia fitxat que son quasi veins, pensava que eres de Girona, ups ups.....ja t'he contestat l'email. Demà et truco.
Salutacions,
:occasion14: