LANDROVER PARTY QUI...

Avisos
Vaciar todo

LANDROVER PARTY QUIEN VA???

24 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
1,514 Visitas
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Ya falta menos!!!!! 😉 😉 😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Eeepp!!

Jo també hi seré.

Pujaré solsament el dissabte, ja que les meves obligacions no m'ho permeten. Algú puja amb fills petits???

Bé "se nus bemos"

Apa Siau

Enric jo pujare amb els tres baby's (nen quasi 2, nena quasi 4 i nena quasi 6 anys...)i la dona els dos dies.

Emisora, la de senglars...

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Jo pujo amb les dues nenes 6 i 12 anys

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!!

Ostres Xavi, potser pujo amb els crios, doncs tenen tots la mateixa edat que els meus; 6, 4, i 13 mesos l peque...

Podem quedar algún dia per veure com tens ficades les cadires?? jo es que no m'en surto!!!  ???

Apa Siau

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Enric , yo iré con los dos peques , 8 y 4 años Sábado y Domingo , lo de la emisora , normal mente ponemos el dial en la fecha del día osea 24  😉

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Eeepp!!!

Ostres Xavi, potser pujo amb els crios, doncs tenen tots la mateixa edat que els meus; 6, 4, i 13 mesos l peque...

Podem quedar algún dia per veure com tens ficades les cadires?? jo es que no m'en surto!!!  ???

Apa Siau

Ok, Enric ja hi pots contar....

Xavi

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!!

Apa Siau

Ok, Enric ja hi pots contar....

Xavi

Eeepp!!

Jo desafortunadament estic lliure, per tant diguem quan et pot anar bé i quedem...

T'envio num de mobil per un privat.

Apa Siau.

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Yo no puedo ir este anyo, no tengo el lujo de permitirmelo. para el anyo k viene si son buenos tiempos ire! pasadlo bien!!!

saludos

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Eeepp!!!

Apa Siau

Ost.... Enric no m'havia fitxat que son quasi veins, pensava que eres de Girona, ups ups.....ja t'he contestat l'email. Demà et truco.

Salutacions,

:occasion14:

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: